New Order - Jetstream

Lekkie opóźnione spowodowane pracą, pogodą, barkiem czasu a także i lenistwem :>
Jestem już na swoim, mam internet i jest świetnie,
Wczoraj pojawił się w Tygodniku Zamojskim wywiad ze mną, niestety jeszcze nie posiadam skanu a także nie czytałam go ,czekam na paczuszkę od Gii która mi go wysłała :)

IMG_0041 mIMG_0044 m
IMG_0051a m
IMG_0055 m
IMG_0115a mIMG_0105a mIMG_0118a mIMG_0122 mIMG_0129 m


marynarka - retrofutro
spodnie - troll %
buty - new yorker
torba - sh
kolczyki - troll %
koszula - atmosphere

zdjęcia autorstwa ŻuŻu :)

24 komentarze:

  1. Szkoda, że nie wrzuciłaś więcej zdjęć, bo (nieskromnie powiem) wyszły śliczne! :) W sensie, że Ty piękna, to i zdjęcia cudne:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torba, botki i żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jesteś świetna.
    przejrzałam całego bloga, niesamowity styl.

    pozdrawiam!

    www.annabartosik.blogspot.com
    www.annabartosik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie długo się kiedyś czaiłam na tą koszulę, w końcu nie kupiłam. O jak ja szczerze teraz żałuję, wyglądasz prześwietnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne. Kocham kolczyki! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your boots, and your bag♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka bombowa, jestem w niej zakochana.
    Buty ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! genialna marynarka!! i świetne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką samą koszulę! :D

    świetny zestaw! Cudowne buty i torba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka! Bardzo fajnie ułożone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna marynarka! Ahh... jak ja kocham zieleń...

    http://szeherezada-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your "bag"!
    kiss,yumiKo

    yumikontheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne buty i ta torba

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. whats a fantastic hair style !
    i looooove it,
    and hey monique, do you have facebook??? :)

    naomi .xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. widze ze pudelek został ujarzmiony - bravoooo:DDDDD fajna marynara!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna marynara! Wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny styl. Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie to wszystko wyszło. podoba mi się też ruda (?) czupryna... z zielenią pięknie !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger