______ świat zostaw w tyle jeśli ona jest wszystkim co masz.

Dobra, było gorąco ale i przewiewnie w moim nowym kwiecistym kombinezonie ze strony areyoufashion.com :}
Kolczyki dostałam od Kai , która bardzo chciała się ich pozbyć , są cudowne!
chciałam tutaj pozdrowić moją czytelniczkę, która wczoraj się ze mną przywitała podczas gdy ja byłam w pracy ;)

DSC_1281 m
DSC_1285 mDSC_1287 mDSC_1292 mDSC_1294 mDSC_1303 m

kombinezon - areyoufashion.com
chusta - sh
okulary - modo
sandałki - luuluu.pl
pierścionek - moya.pl

17 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz w tej stylizacji!:) bardzo podoba mi się Twoja chustaa! zapraszam do mnie na http://cherryworld34.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolczyki sama bym przygarneła takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten kombinezon ;)
    http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolczyki ! ;)
    a gdzie pracujesz jeśli można spytać ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy - pracuję w Bonarce w Top Secrecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kombinezon, wyglądasz wesoło i wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :) fantastyczny kombinezon !

    OdpowiedzUsuń
  8. :)dziękuję za pozdrowienia:) bardzo miłe spotkanie:) szkoda że nie mieszkam w Krakowie, pewnie bym częściej widywała na żywo Twoje stylizacje, a tak pozostaje mi nadal śledzić bloga;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Kombinezon jest strzałem w dziesiątkę! ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak kolorowo! Aż się chcę Cię oglądać. Szkoda, że na ulicach nie ma więcej tak ubranych kobiet :)



    Pozdrawiam
    Mo Dawidowicz

    OdpowiedzUsuń
  11. kombinezon piękny! ;o
    masz cudowny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje . ! ;) . Twój blog został nominowany do One Lovely Blog Award . Więcej informacji na ten temat na moim blogu :http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Your dress is sooo beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chcę taki kombinezon!
    To było strasznie miłe:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger