26 komentarzy:

  1. suuuuuuuuuuuuper stylizacja ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. love your outfit! :)
    xx
    http://astoryaboutmem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw ogólnie fajny tylko butki bardziej by pasowały w kolorze krzyżyka. Najbardziej z całego zestawu podoba mi się spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszytko bez wyjatkow bardzo m8i sie podoba, wręcz uwielbiam twoją fryzurę! jestem tu pierwszy raz a bardzo mi sie podoba. Wczoraj widziałam identyczne buty w sh tylko granatowe, a teraz zaluje ze ich nie wzielam ;/ moze dzis tez będą ;)
    mozesz powiedziec skąd okulary? są swietne!

    pozdrawiam cię!

    vindushi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :)
    U mnie butki do wygrania, zapraszam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka jest rewelacyjna. Uwielbiam frędzle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty mi się nie podobają, za to całe reszta jest genialna :) jak zwykle mega stylowa!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie :) Byłaś może w sobote w Galerii Krakowskiej? Bo jeśli tak, to cię widziałam, a jeśli nie, to był to ktoś baaardzo podobny do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolczyki jak by Ci się znudziły daj znać

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówmigaba - tak , byłam z chłopakiem, czekaliśmy na pociąg:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to byłaś ty :)) Super wyglądasz na żywo jak i na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome casual outfit! Love the accessories!
    xo

    OdpowiedzUsuń
  13. super strój, spódniczka jest zabójcza!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo kobieco ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne spodenki, zresztą w ogóle świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny zestaw . Rewelacyjne butki ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. spodenki świetne, dodają delikatności :)
    i podziwiam Twoje tattoo ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger