26 komentarzy:

  1. Such an amazing bag!

    xoxo,
    http://fashiondollhousee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torba! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały zestaw wygląda bardzo fajnie, ale najbardziej podoba mi się koszulka!!:)

    Zapraszamy do nas:
    http://unclichedtrio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad tymi butami w Nanu Nana i dalej nie wiem, mimo że w Twoim zestawieniu wyglądają super.
    Torba i koszulka - wypasione!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalny, niebanalny zestaw. Jak tez i osoba przywdziewająca owy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz genialnie, masz świetny pomysł na siebie i co najlepsze dobrze Ci z tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja ; ) Te buty coraz bardziej mi się podobają ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. chudzinko Ty!:)
    masz świetną opaskę!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. This is such a cool look! I adore the bag!
    xx,K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torba! Jednak najbardziej podobają mi się połączenie butów i skarpetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie pasują mi te skarpetki do butów, które w sobie są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie chyba za ciemno...
    ale mimo wszystko niebanalnie - torba, skarpetki :))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  13. masz bardzo oryginalny styl..brawo;)
    bardzo fajne te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo oryginalnie, sama miałam od dawna chęć na podobne połączenie skarpetek z butami :D

    a torba jest przefantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna ta torba! zestaw niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super kolczyki i tatuaz!!!! www.zofiawu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. do tego typu butów nie mogę się przekonać, ale torba jest GENIALNA! nie wiem, ile kosztowała, ale była warta każdej złotówki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nieprzeciętny zestaw, intryguje i przyciąga spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing! :)
    http://astoryaboutmem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. w poscie konkursowym nie mozna dodac komentarza

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger