Cud miód MALINY !!

Moja nowa cudowna spódniczka pochodzi z vintage shopu - AEVINTAGESTORE !! Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia , o dziwo nikt się nią nie zainteresował i czekała na mnie!
i moje ulubione buty - espadryle ! POLECAM :D

Przypominam Wam o konkursie MAGIC BOX - >>
http://divanaurlopie.blogspot.com/2011/08/konkurs-magic-box.html

i konkursie Pawilon Vintage - > http://www.facebook.com/event.php?eid=248630601836478











spódniczka - aevintagestore
bluzeczka - mohito %
buty - nanu nana
torebka - na-wieszaku
okulary - wszustko po 2,99
kolczyki - magic box

biorę udział w konkursie
tutaj możecie na mnie głosować :)

28 komentarzy:

  1. świetne kolory! Cudne połączenie wzorów! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegenialnie połączyłaś tę spódnicę z koszulką:D no klawo, że hej:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdjęcie jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebisty set! masz świetne poczucie stylu

    OdpowiedzUsuń
  5. Your hair is so freaking cool!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. what a cute blouse!!!!!!! love it, you look fantastic!

    Lulita's Diaries

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę to w końcu powiedzieć;)- urzeka mnie ta totalna roz**bunda w Twoim stylu:) (i cokolwiek pomyślisz, to miał być komplement;) )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie udało Ci się połączyć groszki z serduszkami. Genialnie to razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. The outfit turned out really cute! Love how you mixed the patterns!
    xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta koszula jest przesłodka! A jeszcze śliczniej wygląda z tą różową spódnicą w kropki.
    Ja nigdy bym tego tak nie połączyła bo wydawało by mi się że wygląda kiczowato a tymczasem takie zaskoczenie! Masz świetne poczucie stylu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś tak magicznie kolorowo :D łączenie różnego rodzaju worów zaczyna być powoli modne ;D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. od niedawna obserwuję Twojego bloga i powiem Ci, że bardzo ale to bardzo podoba mi się Twój styl i wyczucie z jakim łączysz wszystkie elementy. Mam takie pytanie-gdzie w Krakowie znajduje się sklep, w którym kupiłaś te świetne okulary? Mega mi się podobają i bardzo chętnie widziałabym je na moim nosie ;)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy - dziekuje :) niestety ale w Krakowie nie kupiłam tych okularów, kupiłam je w rodzinnym mieście jakieś 3 lata temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam odwagę w łączeniu różnych deseni, fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful look!

    Fashion Cat
    www.firstlookbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. +100 za espadryle
    +200 za wasze miny na ławce ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze świetna stylizacja ; ) Uwielbiam te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie śliczna stylizacja ... zakochałam się w twojej torbie i bucikach :D

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga :) :
    http://site-modelsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Outfit jest naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Outfit jest naprawdę super :).
    Follow me: girloutofseries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna stylizacja, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger