NERD & Nelly Furtado - Hot N Fun

Dzisiaj pokazuję Wam moją cudowną , słodką i chyba ulubioną kokardę na głowę z Bershki za nie całe 6zł :D
Ulubione spodnie do których poszukuję konkretnych zabudowanych butów :) Narazie noszę sandały , wczoraj było mega gorąco z czego bardzo z Anią się cieszyłyśmy :)

W tym miejscu chciałam pozdrowić moją kolejną czytelniczkę , tym razem spotkaną na poczcie ;)

Przypominam Wam o konkursie z poprzedniej notki :)
i zapraszam do głosowania na mnie - tutaj.

IMG_0092a mIMG_0095a mIMG_0100a m
IMG_0106a m
IMG_0072a m r

buty - luuluu.pl
spodnie - vintageshop
opaska - bershka %
okulary - wszystko po 2,99
pasek - top secret %
koszulka - LOELstyle
torebka - FLO %
bransoletki - New Look
naszyjnik - prezent od R *

24 komentarze:

  1. Pasuje Ci taka opaska :) Podoba mi sie to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne spodnie. Podobny fason jest w obecnej Burdzie i nie wiem czy się na nie skusze.
    Okulary za 2,99 jak widać to hit sezonu :D Mają świetny kształt :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. So stunning! Great outfit!

    Fashion Cat
    www.firstlookbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor włosów i dodatki najlepsze ( :

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy outfit :) Spodnie mi się podobają i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też preferuje okulary za 2,99; boska kOkArda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie i wygodnie :)
    bardzo mi się podoba ten outfit !
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. great outfit love the pants!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. luzacko:)) a piosenka tytułowa znana i lubiana:D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie Ci w tej kokardzie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zywo było jeszcze lepiej :)
    Pozdrawiam!
    Ola :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko rewelacyjne :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny top! oversize! zajrzyj do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Flower loved your blog
    Follow my blog: http://closetemfoco.blogspot.com/
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ; D

    http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. love the pants. :) xx

    http://thisishowwerule.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo się mnię to podoba. nie mam nic chyba konstruktywnego do powiedzenia na temat tego ubrania, ale jest w stylu który lubię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger