Warpaint - Undertow

Wczorajsze łażenie po rynku nie należało do tych najprzyjemniejszych , pogoda (sic!). Na szczęście zaszło słońce, lekko zawiało i dało się oddychać! : )
Moje nowy buty ze strony merg - nie miałam jeszcze jazzówek , oto i są! :D
Torba pochodzi od Magic Box, uwielbiam ją.. jest wygodna , poręczna , głęboka i ma świetny nadruk!
Pewnie zauważyliście że nie mogę rozstać się z moim naszyjnikiem ze StudiaPomyslów , jest cudowny! i dzisiaj można wygrać prawie identyczny, wystarczy że na moim FB w najnowszym wpisie napiszecie że chcecie go wygrać a ja wylosuję szczęśliwego zwycięzcę :) dla 3 osób mam kupony rabatowe! : )
więc do dzieła - FACEBOOK DIVANAURLOPIE.

Powodzenia :))

No i jeszcze mała prośba do Was, jeżeli podoba Wam się moje zdjęcie , zagłosujcie na mnie .. wystarczy że klikniecie w LOVE i głos zostanie oddany : ) -
http://www.fashionbyfeelings.com/?source=fb&look=978#/look/978














spodnie - ohmyfrock
koszulka - top secret %
buty - merg
naszyjnik i bransoleta - studiopomyslow
torba - MagicBox

18 komentarzy:

  1. Świetny outfit ; ) Szkoda , że bardziej nie widać nadruku na torbie ; ) Jazzówki pierwsza klasa ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Alis - zapomniałam wrzucić zdjęcie z nadrukiem, dodam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne spodnie. Całość zrobiła na mnie duże wrażenie. Świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wygldasz z dluzszymi wlosami :) naszyjnik i bransoletka bardzo mi sie podobaja!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny naszyjnik! mam podobne zamotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely style <3
    http://maryfashionlove.blogspot.com/
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj wyglądasz świetnie! totalnie stylowo- bardzo mi sie podoba, bez dwóch zdań!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podobają mi się te buty...

    OdpowiedzUsuń
  9. love the shoes and cuff!!! you have great style!!
    please visit/follow
    dirtyshirtyaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie:**

    Zapraszam do mnie:
    http://modna-nastolatka-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity zestaw, strasznie podobają Mi się buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie i buty są świetne!
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this! And totally fabulous blog. Follow eachother?
    -J

    lesaltlake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger