Historia kraty...

Wczoraj po raz kolejny na stacji DDTVN - Moda polska pojawiła się moja stylizacja z przed kilku miesięcy :) Bardzo mnie to ucieszyło.
Odcinek DDVTN Moda Polska

Postanowiłam wystawić kilka rzeczy na allegro , więc zapraszam Was na moje aukcje.

a na moim Facebooku wrzuciłam kilka rzeczy które oddam / wyślę (płacicie tylko za wysyłkę)
ponieważ za jakiś czas znów się przeprowadzam , niestety teraz nie zdradzę gdzie ;)


ALLEGRO / FACEBOOK


wpis z tym że zestawem możecie zobaczyć ----> tutaj click.

5 komentarzy:

  1. nice post!I hope you have some time to see my last post.kisses Maria Sole

    blog/vint@ge by Maria Sole Tattini
    Fb page;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta zielona kraciasta marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie najlepsze jest połączenie koszuli z marynarką.... ciekawe, bardzo udane i dodatkowo nie gryzie w oczy. Gratuluję pierwszego miejsca !!!
    http://labellavitadigaia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger