Kanye West feat. Kid Cudi - Sky High

Od kilku dni utrzymuje się we mnie wielka dawka energii , nie wiem skąd , nie wiem jak , ale siedzi we mnie i nie chce wyjść!
Przedstawiam wam moje nowe spodnie ze strony ohmyfrock! miałam je upatrzone już kilka miesięcy temu :)
dzisiaj już są moje.

Przypominam wam o konkursie Mild Lace - click

a jutro rusza nowy konkurs! : )











body - retrofutro
spodnie - ohmyfrock
chusta - sh
torba - magic box
buty - czasnabuty
kurtka - sh
kapelusz - lovevintageshop
bransoleta - studiopomyslow

24 komentarze:

  1. oooo, te spodenki sa czaderskie, kolorek i dwa zameczki! aaaahhh:DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są więcej niż mega fajne! Naprawdę genialne. I idealnie do Ciebie pasują! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo very najs :)

    zapraszam na
    http://www.double-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. adore your style, love the red pants :)

    feel free to check out my London Fashion Week reports!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz,a spodnie są po prostu cudowne i takie oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie
    spodnie (krój, kolor, zameczki) genialne
    tattoo nr 2 (który widzę po raz pierwszy) pasuje do Ciebie idealnie

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  7. :)) zdjęcie nr 9 - rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie super ale buty i okulary jeszcze lepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebanalnie, zresztą, jak zawsze u Ciebie, ale tą niebanalność i świetne dodatki sprawiają, że bardzo lubię Twój styl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fason spodni niezbyt mi się podoba, ale kolor mają świetny, do tego ta mega wypasiona torba. Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. mogę ci ukraść te czerwone portaski???proszę :)super zestaw a w spodniach zakochałam się:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torba i chustka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spodnie ale jestem zakochana w okularach! Są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie wygladasz!!!Jest energia!!Spodnie genialne! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert → http://darmoweszablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. niewiarygodnie brzydki tatuaz (serce)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo na tak :) buty są mega!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger