Pogo-Alice

Dzisiaj troszkę o mojej spódnicy która zrobiła furorę podczas próby pokazu mody w Bielsku Białej. Pochodzi ze strony internetowej ciuchbuda. Na blogu pokazałam ją raz, potem nie miałam okazji by zrobić w niej zdjęcia. Jest czarna co całkowicie do mnie nie pasuje, jednak ona zachwyca mnie swoim połyskiem i dopasowaniem w talii :)

--

Przypominam o trwających konkursach:
Mild Lace
Loel Style
azjatyckistyl.pl



spódnica - ciuchbuda
bluzka - top secret
naszyjnik - studiopomyslow
buty - luuluu.pl
torebka - lovevintageshop
kurtka - sh

11 komentarzy:

  1. spódnica cudna, kurtka przykuwa uwagę - szkoda, że tym razem niewyeksponowana w całości ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  2. co tu się rozpisywać, rewelka jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale się nie dziwię, że zrobiła furorę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzezczywiście, mega zazdroszczę spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ta spódnica wygląda na modną tego sezonu skórę;D masz genialne baletki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica jest nieziemska :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger