DDTVN 5 paźdz.


Witajcie, wczoraj miałam okazję gościć w programie DDTVN - Moda Polska wraz z 2 dziewczynami :) Niestety nie było z nami Anny Puśleckiej ale tym razem był Tomek Jacyków . Jak poprzednio miałam zaprezentować stylizację w której wygrałam stylizację tygodnia . A następnie miałam zaprezentować stylizację wymyśloną przez Tomka Jacykowa. Dziewczyny które poznałam były bardzo sympatyczne. Miałam okazję zobaczyć tym razem studio TVN'u od kuchni. Dzisiaj pokażę Wam 2 wideo a za kilka dni (mam nadzieję że będzie to max 2 dni) wrzucę relację zdjęciową. Jestem bardzo zakręcona , wróciłam z Warszawy, wypakowałam się i po chwili musiałam się pakować gdyż w sobotę wyjeżdżam do Niemiec : )

http://dziendobry.tvn.pl/video/moda-polska-czyli-najlepsze-stylizacja-miesiaca-wybrana,1,newest,13843.html

Chciałam jeszcze zaznaczyć że nie spodziewałam się ponownego zaproszenie do programu a tym bardziej tego że wygram.Bransoletka Anny Orskiej zrobiła na mnie ogromne wrażenie, dumnie wracała ze mną do Krakowa : )

23 komentarze:

  1. oglądałam ten odcinek w tv :) Jesteś przesympatyczna i nie moglam przestac sie usmiechac jak sie smiałas! :) no i mialas takie same kolczyki jak ja haha. :) Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wow wow, ale Ci zazdroszczę!! gratulacje! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje udziału w programie!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! oglądałam wczoraj i muszę przyznać że świetnie wypadłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogladalam Cie w tv bylas naprawde super :))) codziennie zagladam na Twoj blog bo masz bardzo fajny styl, a tu patrze w DDtvn jestes Ty, trzymalam kciuki i wygralas, Gratuluje i pozdrawiam :))) aneta

    OdpowiedzUsuń
  6. super! rowniez ogladalam, milo bylo Cie zobaczyc na szklanym ekranie ;) i zazdroszcze nagrody, moze nam pokazesz te bransoletke? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze mówiąc to chyba było jasne że wygrasz bo to co zaprezentowały w tym odcinku Kinga i ta druga to nie wiem po co na co i do czego?

    przekonałaś mnie do siebie w tym odcinku bo:

    -było stylowo
    -BYło ciekawie
    - NIE BYŁO NUDY!
    - Były same perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie najlepiej się tam zaprezentowałaś no i nie byłaś 'przestylizowana', wyszło bardzo fajnie, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądałam byłaś świetna, naprawdę wielkie gratulacje !
    pozdrawiam!
    a wszystkich zapraszam do siebie ;)
    http://ivy-loves-shoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. KONKURS, do wygrania 2 bony towarowe.
    Zapraszam www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam, świetnie wypadłaś. Gratuluje;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! :) żałuję, że nie oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super :) oglądałam i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely blog banner :)

    touchofawanderer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger