Fallulah - Give Us A Little Love (Noisy Vert S.V. dubstep remix )

Uwielbiam Niemcy! Ludzie są uprzejmi, pogoda jest na wielkim plusie i jest gdzie robić zdjęcia!
Na sobie mam nową spódniczkę kupioną w H&M , przecenioną z 24,90 eu na 10 eu - i tu napiszę kolejny powód dlaczego lubię Niemcy, znalazłam swoją rozmiarówkę na przecenach (34)!!: )

Przypominam Wam o konkursie sklepu merg.pl - tutaj konkurs.
a jutro wieczorem rusza kolejny konkurs! : }





spódnica - H&M %
koszula - sh
komin - matko z córko hendmejd
buty - new yorker
okulary - wszystko po 2,99
torba - factory

14 komentarzy:

  1. Everything is good together! Great style!!

    Fashion Cat
    www.myfashioncat.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica oddaj ja Monia!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna spodniczka, wogole cale zestawienie mi sie podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Monika, Monika, a w Polsce (a szczególnie w Krk), to nie było zajebistych plenerów na zdjęcia?, co do pogody, to ostatnie dni są piękne, a ludzie mili jak zawsze :P 3maj się tam i pomyśl czasem ciepło o Twoich byłych współlokatorkach (oczywiście oprócz lady M.) :P

    OdpowiedzUsuń
  5. KajkaBajka : pisząc ''jest gdzie robić zdjęcia'' miałam na myśli zdjęcia do portfolio a nie zdjęcia na których tle będę się dobrze prezentować , w Krakowie owszem jest milion milionów takich miejsc ale co skoro turysta potrafi wejść Ci nawet w duPkę ;) i jak by nie było, już kilka razy ciepło myślałamo moich byłych współlokatorkach :} miło że coś napisałaś:)buźka.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz fanatycznie! zarówno koszula jak i spódnica świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam Niemcy, przebywałam z nimi kiedyś przez dłuższy czas i bardzo podoba mi sie to ich spokojne życie:)

    świetna spódnica!!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju! ale fajnie wszystko dobrałaś:))

    pozdr xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. i love this outfit! gorgeous :) you're so pretty :)
    http://spliffedcookies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnica świetna :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger