13 komentarzy:

  1. Gorgeous *

    Lady Fashion, OUI?
    Have a fashionable day! <3
    XOXO
    IT *

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak tam pani fotograf ?
    kogo tam fotografujesz w tych Niemczech ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz własny kolor włosów?;p
    jaką farbę nakładasz? rozjaśniałaś je żeby mieć taki efekt?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. anonimowy - naturalnie jestem szatynką, w dzieciństwie miałam ciemny blond. przez dłuższy czas nakładałam farbę garnier 100% color, teraz użyłam jakiejś innej z powodu przeprowadzki do Niemiec. i nie rozjaśniałam włosów do malowania na rudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super torba i spodnie i zdjęcia też ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit!
    blackfashionbird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. który kolor z garniera używałaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. HELP! żółta czy czerwona? bo nie mogę wybrać ;/ http://allegro.pl/atmosphere-torebka-listonoszka-teczka-retro-t8-i1884724990.html , http://allegro.pl/listonoszka-primark-atmosphere-hit-jesieni-2011-i1898420762.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy - nr 746

    Anonimowy - obie są śliczne, ale wybrałabym żółtą . są tak tanie że obie bym kupiła ;) + niebieską. Wybieraj pod względem tego do czego byś ją nosiła, tak aby pasowała. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger