Bruno Mars - Marry You

Powoli zaopatrzamy się w świąteczne dekoracje ale z pogodą do świąt nam baaaaaardzo daleko : )
Dzisiaj specjalne zbliżenie moich nowych cudowności kolczykowych ze strony deserowa.pl .

A jeśli już mowa o świętach, zdecydujmy się na kupno prezentów Bożonarodzeniowych od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem . Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć szczęśliwe Boże Narodzenie. (tekst ten pojawia się u wiele osób na fb, i ma w sobie wiele prawdy) Dlatego przemyślcie sprawę : )

małe co nie co o przygotowaniach do świąt w DE - click








koszula / tee - h&m % 10€
sweter / jumper - house
kolczyki - deserowa
spodnie / trousers- house
buty / shoes- dash44
płaszcz / coat - h&m % 29€
komin /scarv - szaleo
torebka / bag- etnohouse
naszyjnik - studiopomyslow
okulary / sunglasses - h&m % 1€

12 komentarzy:

  1. Amazing styling, love your blog!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Super koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje okulary i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje buty też genialne! <3 Szukałam takich tego typu, ale w końcu kupiłam inne.

    Dzięki za komentarz. Może poobserwujemy? Ja już zaczęłam ;3
    xoxo, M.

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdę mówiąc we mnie większą zazdrość wzbudza naszyjnik aniżeli kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja ciekawa. ten komin jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja - komin pięknyy!

    dodaje do obserwowanych i zapraszam serdecznie do śledzenia moich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze mówią twój styl już mnie nudzi. Ciągle pokazujesz te same ubrania bez krzty oryginalności.. -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your outfit darling! You look awesome! Followinf you!

    http://divanaurlopie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger