David Guetta - titanium ( feat. sia)

Helouu..
Na sobie mam moją najnowszą zdobycz - płaszczyk z H&M. W dzieciństwie miałam prawie identyczny. Jest ciepły i wygodny, jedynie drażni mnie że zostawia kłaczki na niektórych tkaninach. Dodatkowo był przeceniony. Kosztował 60€ ale po przecenie 29€. Nie jestem fanką wydawania pieniędzy na drogie ubrania, dlatego bardzo ucieszyła mnie ta przecena. Do tego założyłam moje ulubione spodnie na która w Polsce mogłabym sobie pozwolić jedynie w lecie.



płaszcz - h&m
spodnie - ohmyfrock.com
buty - sholove
komin - matko z córko hendmejd
torba - fashion people

12 komentarzy:

  1. spodnie i płaszczyk są absolutnie szałowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne te spodnie!
    Płaszczyk też niczego sobie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie niesamowite! Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz fajny styl ; )
    taki delikatny a jednak podoba mi się :)

    zapraszam do mnie ( skomentuj i obserwuj jeśli Ci się spodoba :*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz fajny styl ; )
    taki delikatny a jednak podoba mi się :)

    zapraszam do mnie ( skomentuj i obserwuj jeśli Ci się spodoba :*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny płaszczyk :) Spodnie natomiast nie od pierwszej chwili, ale koniec końców urzekły i mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny ten plaszcz i cudne zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie - cudo, ale faktycznie w Polsce na chwilę obecną by już nie przeszły... bbbrrrr.

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger