KONKURS BRANSOLETKI SHAINS



Witajcie, dzisiaj mam dla Was konkurs zorganizowany przez stronę

shains.pl

Aby wziąć udział w konkursie należy:

1.Polubić Fanpage SHAINS - click
2.W komentarzu zostawić swoje imię, nazwisko , adres mail i odpowiedzieć na pytanie :
''Co chcesz wyrazić poprzez noszenie bransoletek shains?"

Nagrodą w konkursie jest zestaw BLACK 30 - tutaj w linku.

Dodatkowo dla wszystkich konkursowiczów 10% rabatu na zakupy na shains.pl

Wystarczy przy zamówieniu w polu "Kupon rabatowy" wpisać hasło "diva".

Konkurs trwa do 6 grudnia.


Czekam na Wasze odpowiedzi, wygrywa najciekawsza. Powodzenia : )

I kilka słów o shains jeśli jeszcze o nich nic nie czytaliście:

Ekologiczne bransoletki Shains

Shains to wyjątkowe ekologiczne bransoletki , na których możesz napisać to co wymyślisz. Bez ograniczeń. Zestaw wyjątkowych liter jak w scrabble pozwala na zapisanie wszystkiego co sobie wymarzysz.
Ty decydujesz czy będzie to imię, data urodzin, fragment ulubionej piosenki, Twoje motto życiowe, cel, marzenie, postanowienie. I tak w każdej chwili możesz zmienić napis.
Pamiętaj, że masz prawo do własnego zdania. Na każdy temat. Dzięki Shains możesz je wyrazić w najmodniejszy sposób.
Shains to produkty przyjazne środowisku ponieważ zrobione są z odzysku. Zarówno bransoletki, plastikowe litery, ikony oraz opakowania pochodzą z recyklingu. Dodatkowo są to produkty biodegradowalne.
10% zysków ze sprzedaży produktów Shains przekazywane jest na rzecz organizacji ekologicznych np. Jane Goodall Institute.

Oto wyniki konkursu :

Wygrał/a :
videl5kr@hotmail.com


Bransoletki Shains są idealnie przeznaczone dla mnie. Chciałabym wyrazić w nich chociażby kawałek mojej osoby, coś czego nie potrafię przekazać poprzez inne elementy mojego życia. Mają one w sobie urok, który przyciągnie zapewne każde oko ;)

Gratulacje!

53 komentarze:

  1. Co chcę wyrazić? Siebie! Uważam, że biżuteria nie ma być ozdobą zestawy, a biżuteria ma być taką ikoną, która mówi o nas. Są zestawy, które nas wyrażają i coś o nas mówią, ale każdy też ma zestaw w szafie z tzw przeciętnych i w tym momencie to dodatki powinny stanąć na wysokości zadania i powiedzieć - ejj, sorry, ja mam coś do powiedzenia, ja pomimo wszystko mam jakiś pomysł na siebie. Ja w momencie, gdy mam coś na sobie co mówi o mnie, co mnie w jakiś sposób charakteryzuje - od razu nabieram pewności siebie (na co dzień jestem osobą nieśmiałą)
    A do tego jest to lepsza opcja niż bransoletka z grawerem - ja wahałam się zawsze pomiędzy dwoma napisami i wciąż nie mogłam zdecydować - był okres jednego i drugiego.. Ta bransoletka pozwala zamieniać je odnośnie od dnia lub nastroju, a również zawsze można dokupić szerszy pasek i połączyć oba lub węższy na którym stworzyć drugi napis bez jakiś ogromnych kosztów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagoda Roszczak
    yadziaa@wp.pl

    Mimo, iż jestem dojrzałą 30-tką i matką dwójki dzieci chcę pokazać, że takie kobiety jak ja również mogą być modne i nie muszą kryć się za określeniem "typowa kura domowa"

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzez bransoletki Shains chciałabym wyrazić moje pogodne usposobienie oraz optymizm. W końcu co lepiej powie, że jestem zadowolona z życia niż kolorowa bransoletka z jakże wymownym napisem ' happiness' albo 'love'.
    Shains pozwalają być modne, rozweselają w ponury dzień i dają nadzieję na zmiany - dzięki nim jesteśmy również eko :)
    A to wszystko zawarte w jednej bransoletce. Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce wyrazić swoje myśli,zmieniać je i zaskaniwać innych :)
    Karolina Stola
    karolina.stola@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. videl5kr@hotmail.com


    Bransoletki Shains są idealnie przeznaczone dla mnie. Chciałabym wyrazić w nich chociażby kawałek mojej osoby, coś czego nie potrafię przekazać poprzez inne elementy mojego życia. Mają one w sobie urok, który przyciągnie zapewne każde oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszka Insińska, agnieszkazg@o2.pl

    Poprzez noszenie bransoletki shains, chciałabym wyrazić to, że nie tylko bransoletki, które są błyszczące, srebrne, złote czy też z diamencikami są warte uwagi. Że dzięki takiej bransoletce, każdy może być oryginalny oraz może pokazać (w prosty sposób, z łatwym przekazem) to, co chodzi mu po głowie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiola Szela
    velssie@gmail.com
    Poprzez bransoletki Shains chciałabym wyrazić siebie. Szaloną nastolatkę, która uwielbia przygody i dobrą zabawę. :) Są one bardzo ciekawe i różnią się od innych swoją ekologicznością oraz możliwością przekazania swoich myśli, przekonań dzięki charmsom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprzez ich noszenie chciałabym wyrazić swoją naturę, która chowa się przed wielkim światem. Shains to doskonała okazja, by stać się oryginalną osobą!
    Wyraź siebie z Shains, stań się niezależną i odważną!

    Ela
    elciaa1004@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Katarzyna Lewkowicz, bounsik@wp.pl

    Matko, te bransoletki są stworzone właśnie dla mnie, co chciałabym wyrazić? chyba swoje zapominalstwo. Mogłabym skrótowo opisać co mam zrobić danego dnia i rzeczywiście to zrobić, bo zawsze coś mi się przypomina jak już jest za późno, a to kolokwium ze słownictwa, a to koniec aukcji na all...

    OdpowiedzUsuń
  10. Monika Rewkowska
    monika.rewkowska@gmail.com

    bransoletki idealne do wyrażania uczuć do mojego chłopaka :))) lub też po prostu do zwyczajnego wyrażenia własnego nastroju:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kinia wilk kingusiaw11@wp.pl
    Napisałabym sobie rzeczy o których muszę pamiętać, a które nigdy nie trzymają się mojej głowy - NIE GARB SIĘ, UŚMIECHNIJ SIĘ, JESTEŚ SUPER. <33 Na poprawę humoru idealna!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chce wyrazić w ten sposób swoje podejście do życia, środowiska, swoją naturę. Ekologiczne, niepowtarzalne, unikatowe cudo - idealne dla mnie, moje nadgarstki wołają o eco-Shains!

    Marta Franieczek
    martaff@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrycja Hoffmann
    patrycja.hoffmann@gmail.com
    Chciałabym przez nie wyrazić miłość do mamci, bo się tego nie wstydzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anna Dudkowiak
    aniulka953@wp.pl
    na fb jako anniblog

    Co chcę wyrazić ? Własną osobę , swoją indywidualność i styl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marta Buchholc, martiinek@wp.pl
    Poprzez noszenie tych bransoletek chcę pokazać, że eko nie jest złe i wyrazić własne zdanie, a raczej pojedyńcze słowa o eko. bardzo podoba mi się że bransoletki są biodegradowalna a na dodatek 10% przekazywane jest na rzecz organizacji ekologicznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biżuterią SHAINS pragnę wyrazić to, że obcy jest mi kicz i tandeta, a bliskie rzeczy piękne, co najważniejsze EKOLOGICZNE, bo jest to przymiotnik określający nie tylko moje ubrania i dodatki,ale cały mój styl życia, i z duszą. :)

    Marta Błaszyk
    marta.cecylia@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  17. nie myślałam, że ktoś może stworzyć coś tak ciekawego i ekologicznego! Chciałabym je mieć bo dzięki nim mogłabym stać się jeszcze lepszą Eko. Mogłabym dzięki niej wyrazić swoje emocje poczynając od radości po złość, każdy by w tedy wiedział czy może podejść pogadać. xD

    Karolina Orzeszek
    orzeszku@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bransoletkami shains chciałabym wyrazić cały swój dzień, podejście do świata, aktualny humor, stosunek do pogody, ludzi na ulicy. Czasami zachęcić siebie i innych do działania, czasami nawet odreagować zły dzień. Ta bransoletka stałaby się moim prywatnym komunikatorem ze światem zewnętrznym a jedynym ograniczeniem byłby zakres literek ;]

    Agnieszka Konczerewicz
    akonczerewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. co chciałabym wyrazić...to, że czuję się dziś dobrze, że jest mi ciepło w nogi, bo założyłam 4 pary skarpet, że zupa nie była za słona, że uwielbiam mroźne zimowe powietrze, że denerwuje mnie próbna matura, że mam dość pewnych osób, że kocham cekiny i ich blask w świetle księżyca, że mam ochotę na soczystą porcję świeżego arbuza.
    ogólnie - everything and more.

    Magda Bańska m.banska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Poprzez bransoletki Shains chcę mówić to czego nie potrafię czasem wydusić z siebie lub czego po prostu nie chcę (nie umiem) powiedzieć głośno..
    Chcę żeby ktoś widząc moją bransoletkę wiedział co czuję.. a z drugiej strony żeby to nadal było owiane tajemnicą:
    "Kocham Go"..
    "Przytul mnie"
    "If not now, when?"

    To co mogłabym jeszcze zawrzeć na bransoletce to po prostu ulubione cytaty, słowa które znaczą dla mnie coś ważnego:
    "Magic is everywhere"
    "Nobodys perfect"


    Wiem też, że poprzez tą biżuterię wyraziłabym siebie, swoją indywidualność.. kreatywność.

    Mając taką bransoletkę codziennie mogłabym "zapisywać" na niej pragnienie, wyznaczony cel.. Bransoletka przypominałaby mi o tym nieustannie:
    "uśmiechaj się"
    "get a tattoo"
    "keep calm"
    "do something new".
    "Believe that you can"

    Adrianna Polak
    adka93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałam napisać, że chcę wyrazić siebie, ale to takie banalne, no i już niestety padła taka odpowiedź. Drugą rzeczą, która mi się nasuwa na myśl jest morze i inne piękne miejsca. Więc chciałabym wyrazić swoją miłość do piękna samego w sobie :)

    Kasia Mikołajczyk
    mya1989@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hanna Kelner
    madamefly@poczta.fm
    krótko: siebie

    OdpowiedzUsuń
  23. Shains chciałabym wyrazić siebie, swój stosunek do otaczającego świata, miłość do natury, pasję.

    Beata Golińska, e-mail: bea.golinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor, kolor, kolor! to czas na podjęcie tej gry! słowo- obraz -emocja. ożywione wartości, które nie giną dzięki kolekcjonowaniu i materializowaniu w Shains. Już nigdy nie będą zakurzone w dalekiej pamięci :)
    kinga furtak
    veganparty@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Malwina, malwina1166@o2.pl
    Po przez noszenie tej bransoletki chciałabym wyrazić swój humor, odczucia bez wyrażania zbędnych słów, a ta bransoletka jest modna, są ekologiczne i nie banalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co chciałabym wyrazić taką bransoletką? Odpowiedź "siebie" to za dużo moim zdaniem powiedziane, ale... Bo według mnie nie można wyrazić całej swojej osobowości w kilki literkach. Ale zdecydowanie można pokazać swój nastrój, stan ducha, wywołać uśmiech... niekoniecznie czyjś. Mając taką bransoletkę mój napis bardzo często byłby symboliczny - uwielbiam tajemniczość za którą kryje się pewien sentyment. Gdybym była szczęśliwą posiadaczką własnie tego cudeńka widniałby na nim napis który zaraz po przeczytaniu przywoływałby miłe wspomnienia, sprawił że po jego przeczytaniu poliki by się zaczerwieniły a uśmiech nie mógł zejść z twarzy ;) Poza tym od czasu do czasu układałabym literki w zabawne kombinacje, wyznania itp. Bo taka własnie jestem radosna, pełna uśmiechu, energiczna... a przy tym... mała ze mnie romantyczka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ops.. i zapomniałam maila... rcmds5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Such a cute idea of costumizing your own bracelet!

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgorzata Sidor
    malgorzatka1993@interia.pl

    dzięki tej bransoletce mogłabym wyrażać swoje emocje danej chwili i ostrzegać ludzi kiedy mam zły humor i kiedy mają trzymać się z daleka ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Co chciałabym wyrazić taką bransoletką? Najprostsze pytania są najtrudniejsze...
    Chciałabym po trosze wyrazić siebie. Mogłabym skombinować różne myśli czy przypominajki, mogłabym wyrazić swoją radość ze strzelonej bramki i wygranej mojego ukochanego klubu. Mogłabym również inspirować ludzi umieszczając na bransoletce kilka słów, które sprawią, że inni poczują się lepiej.
    I w końcu - miałabym nieograniczoną możliwość zapisywania magicznych słów, takich jak 'durszlak - kalejdoskop gwiazd' :)

    Klaudia Strzyżewska ; simpsonowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Tą bransoletką mogłabym wyrazić swoje uczucia. Np. Dziś mam zły humor robię bransoletkę w tym stylu , mam szczęśliwy dzień zmieniam napis :D

    Ania Chochorowska

    madzialazenska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Prze tę bransoletkę wyraziła bym co w danym momencie czuję, myślę. Mogła bym pokazać to co czuje, ale nie chcę tego głośno powiedzieć.
    Mogła bym na niej umieścić jakiś motywacyjny tekst, który by mi pomagał, w trudnych chwilach.
    Ania Winogrodzka
    annawinogrodzka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. marlenalabaj@gmail.com
    Bransoletką chcę wyrażać swoje uczucia, przede wszystkim do rodziców, rodzeństwa i chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Klaudia Gargaś, klaudgarg@gmail.com

    Każdy sposób jest dobry aby wyrazić siebie, bransoletka miałaby u mnie rolę ozdobną i że tak powiem, wyrazową. Mogłabym przedstawiać nią mój dzisiejszy nastrój, imię ukochanej osoby, którą miałabym zawsze przy sobie. Jest również kilka słów w moim życiu które sprawiają, że czuje się lepiej, motywują mnie, to również mogłoby znaleść się na mojej Shains.
    Chciałabym wyrazić swoją odwagę, ponieważ nie każdy jest zdolny do 'wypowiedzenia' swoich myśli publicznie, czyli na bransoletce. Myślę, że wyraziłabym również umiłowanie do drobnych rzeczy, które potrafią umilić życie. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zmieniałabym napisy co 5minut bo szybko się nudzę! Prawdopodobnie słowa te znaczyły by wiele dla mnie a praktycznie nic dla innych, ewentualnie dla tych najbliższych. Dla mnie i mojego chłopaka 'mniam, mniam' to synonim pocałunku a dla innych zachwyt nad pysznym jedzeniem! Może nie układałabym literek wcale i zapanował by chaos ?
    Może to doskonały pomysł na 'przypominajkę' i w końcu nie miałabym pomazanych długopisami dłoni.
    Ewidentną chęć mam na to małe cudeńko - w oka mgnieniu napis bym tam jakiś stworzyła, na początku 'dziękuję' a potem cokolwiek innego ; )


    Agg.myga@gmail.com
    Agata Myga

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Daria Kociuba dm.kociuba@gmail.com
    Przez tę bransoletkę chcę wyrazić siebie, dzięki rożnym literkom mogę wyraźnic moj nastrój cały czas sie zmienia, a w szczególności promować ekologicznosc, co najwazniejsze w dzisiejszych czasach:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Poprzez Bransoletkę shains chciałabym wyrazić siebie...;) Moje uczucia i emocje towarzyszące każdego nowego dnia. Umieszczałabym na niej wyrazy, które mogłyby rozśmieszyć mnie i moich przyjaciół.

    Natalia Włodarczyk
    natii5@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem jak innym,ale mi ciężko mówić czy kocham czy daję sobie radę.. bransoletka w pewnym stopniu pomoże wyrazić mi to co siedzi gdzieś głęboko.. ; )

    belalinek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyrażanie siebie w dzisiejszych czasach to nie problem. Czasami jednak nie jest to takie proste, bo inni nas nie rozumieją. Wg nas, kolorowym sweterkiem w paski wyrażamy naszą dzisiejszą energię, ale dla innych to po prostu sweterek, który był na brzegu półki, kiedy to rano z przyczyn oczywistych zajrzeliśmy do szafy. Ze szpilkami, czy spódniczkami jest już prościej. Podkreślają naszą kobiecość. Ale znów- może po prostu pracujemy w biurze i musimy się tak ubierać. Ach. I nasze starania wyrażenia radości, naszej artystycznej duszy, czy melancholii pójdą na marne.
    Bransoletki takie to doskonałe wyjście. Nasz ratunek z opresji. Myśli na nich zawarte będą jednoznaczne. No chyba, że przypadkowo 'powtykamy' w nie literki, to już nie- ale wtedy za to doskonale widać chaos. Ot co. Podamy komuś rękę i na pewno z takim gadżetem nie zabierze swojej tak szybko jak zazwyczaj. Zwrócimy na siebie uwagę. Tak ja lubię zwracać na siebie uwagę, a to doskonały sposób, by wyróżnić się z tłumu. Inni przeczytają komunikaty zawarte na naszych nadgarstkach i może nie tak prostą drogą, ale trafią do ich serc. Kiedy wstanę rano wzburzona, niechętna nawet do zaparzenia mojej ulubionej kawy- napiszę to. Ewentualnie pozostawię puste miejsca, a gdzieś tam na końcu przypnę smutną emotikonę. Kiedy będzie poniedziałek, a szkolny dzwonek będzie wołał mnie na lekcje, pójdę, pójdę z napisami, które pomogą przetrwać mi ten dzień. Będą to swego rodzaju 'przypominajki', czy też słowa motywacyjne. Będzie dobrze. Dasz radę. I tak do piątku. W piątek idziemy do kina. W kinie nie można rozmawiać. Szept też jest niewskazany, bo przecież starsza pani z rzędu przed nami może się odwrócić z pogardliwym spojrzeniem. Chcemy wyrazić osobie siedzącej na fotelu obok, że jest dla nas ważna, bardzo ważna, ale nie chcemy przegapić, żadnej minuty filmu- podajemy rękę, a na niej napis- "jesteś dla mnie bardzo ważna/y", "później kolacja?", czy też po prostu: "Kocham Cię." Najprostsze słowa znaczą najwięcej.
    Dzięki bransoletce shains mogłabym wyrażać to czego nie mam odwagi wyrazić słowem przepychającym się przez gardło, ale które gdzieś tam grzęznie i nigdy nie zostałoby wypowiedziane. Mogłabym też wyrazić to, co cały czas gdzieś tam we mnie tkwi, co mam ochotę krzyczeć, nie zamykając ust, ale z racji dobrego wychowania, wiem, że to niegrzeczne. Ułożyłabym to z tych małych kolorowych kosteczek, które krzyczałyby za mnie.

    A teraz już tak mniej na poważnie:

    Przez bransoletkę mogłabym siebie wyrażać
    Mogłabym własną rzeczywistość na nich stwarzać
    Pisać każdego dnia co siedzi, we mnie w środku
    Mogłabym pisać: ,,kocham Cię kotku"
    Mogłabym miłość wyrażać różnymi sposoby
    W zależności jakiej tyczyłoby się to osoby
    Kreowałabym na nich swój świat mały
    Mogłabym pisać śmieszne kawały
    Na mojej ręce gościłyby też miłe powitania
    Prawo racji bytu miałyby też smutne pożegnania
    Litery tańczyły by walca i sambę
    Co ułożyłabym następnego dnia? Tego sama nie odgadnę. :)


    Dominika Muszyńska
    dominikamuszynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Karolina Łączkowska mucka94@gazeta.pl
    Przez tą bransoletkę chciałabym wyrazić to co czuje danego dnia. Czy jestem smutna szczęśliwa lub gdy do kogoś czuje. Jestem osobą której ciężko mówi się o uczuciach bo zostałam wiele razy zraniona. Myślę że ta bransoletka dodałaby mi pewności siebie na cały dzień !

    OdpowiedzUsuń
  42. Lidia Babiarz
    lidka144@op.pl
    napisze krótko bo nie ma co się rozpisywać:D gdybym wygrała wpisywałabym na niej rzeczy które kocham najbardziej i które sprawiają mi największą radość. znalazły by się tam takie słowa jak: rodzina, przyjaciele, muzyka i oczywiście czekolada:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Po przez noszenie tych bransoletek chce wyrazić mój nastrój i towarzyszące mu emocje.
    To jak w danym dniu się czuję.
    Chcę,żeby bransoletki te towarzyszyły mi zarówno w radosnych jak i smutnych momentach mojego życia i aby umilały mi szare dni.
    Chce wyrażać wszystko co kryje się głęboko we mnie.
    MNIEJ WIĘCEJ TAK:
    "Przepis na wyrażenie emocji":
    1.Codziennie rano zaraz po obudzeniu koniecznie załóż bransoletkę shains.
    2. Ułóż na niej takie stwierdzenie jakie pasuje do Twojego dzisiejszego humoru(nie martw się nawet jeśli jest zły, shains poprawi Ci go).
    3. Żyj i funkcjonuj tak jak zawsze, idz do pracy lub szkoły.
    PAMIĘTAJ!!
    ZALECANE JEST CODZIENNIE POWTARZANIE CZYNNOŚCI.
    To właśnie chcę wyrażać dzięki shains.:)
    Gabcia:)
    gabriela.korba@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Anna Stadler
    a.s.snowlovers@gmail.com
    Przez noszenie bransoletek wyraziłabym to, czego nie potrafię okazać na co dzień, rzeczy, które wiedzą tylko moi bliscy przyjaciele, a chciałabym je teraz wyrazić.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ola Zembrzuska
    wieszakialis@gmail.com

    Poprzez bransoletki shains wyraziłabym motto życiowe , lub określiłabym mój nastrój .Na tych bransoletkach nawet swoje imię ładnie by wyglądało .

    OdpowiedzUsuń
  46. Joanna Chmiel
    joasia@gmail.com

    wszytsko na co akurat mam ochotę ;)
    a najczęściej pewno jakiś "buntownicze" hasło, które kłóciłoby się z zagarniturowanymi ludzmi w pracy - coś jak "super duper" czy "Sex, drugs and Rock'N'Roll" :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Karolina Smulska
    smulson193@gmail.com
    Przede wszystkim był by to wspaniały prezent dla mojego najkochańszego chłopaka na mikołajki którym wyraziłabym jak bardzo go kocham i ile dla mnie znaczy!

    OdpowiedzUsuń
  48. Angelika Muszyńska
    angelikamuszynska@poczta.fm

    Krótko i na temat... wyrażała by mnie co w danym momencie czuję!
    i również na pewno pomogłaby mi w stresujących dla mnie sytuacjach, w których często się znajduję :)
    POZDRAWIAM..

    OdpowiedzUsuń
  49. Ewa Starukiewicz
    estarukiewicz@tlen.pl

    Chciałabym pomóc samej sobie w wyrażeniu siebie. Jestem odważna i otwarta, jednak czasem chciałabym przekazać środowisku co dzieje się w mojej głowie. Bardzo często chodzą mi po głowie różne teksty piosenek, chciałabym przekazać "światu" różne sprawy związane z modą, pomocą na rzecz innych, czy informacje o blogerkach bądź ludziach mnie inspirujących. Te bransoletki po prostu by mi to ułatwiły :>

    OdpowiedzUsuń
  50. Klaudia Macielak
    klaudia.m.1411@o2.pl

    Choć zabrzmi to banalnie, przez noszenie bransoletek shains, chciałabym oczywiście wyrażać siebie. Ale 'wyrażanie siebie' to raczej mało precyzyjne stwierdzenie, każdy rozumie przez to co innego. Niektórzy wyrażają siebie przez ubranie, jednak jeśli są to drobne zmiany np. dopasowywanie koloru do nastroju, nikt tego nie zauważa. Z kolei skrajne zmiany w wyglądzie są często wyśmiewane. Dlatego bransoletka jest doskonałym rozwiązaniem! Drobny dodatek może wnieść wiele do wyglądu, zwłaszcza jeśli
    mówi tak wiele. Jest milion rzeczy, które chciałabym wyrazić przez bransoletki shains. Mogłabym pisać tam moje ulubione cytaty z filmów, piosenek i książek - zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy, zwłaszcza mój ulubiony - 'sky's the limit' który pewnie gościłby na bransoletce najczęściej i dodawał mi wiary w siebie ;) Mogłabym pisać to co myślę w konkretnym momencie, albo to co czuję np.
    'dziś jest piękny dzień','mam ochotę na czekoladę' i inne prozaiczne, ale ważne myśli ;) Mogłabym też umieścić na bransoletce różnego rodzaju hasła np. 'never give up', 'smile' 'don't look back' itp. Sprawiłabym, żę bransoletka będzie 'wyświetlaczem' mojej duszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ewa Słubik
    evvvvi@op.pl

    Jest wielką różnicą to co ktoś chce przekazać a jak to odbierze inna osoba.Ja bardzo lubię takie bransoletki z "przekazem" mimo iż dla niektórych jest to dziecinne ale nie ma co się przejmować takimi skojarzeniami a tym bardziej opiniami innych osób - trzeba się czymś wyrózniać i mieć oryginalną niezwykłą bransoletkę która też ma coś do powiedzenia i ma swój charakter!.Ja mimo,iż nie mam już nastu lat lubię takie bransoletki-od zawsze nosiłam bransoletki z muliny z jakimiś napisami i u ludzi którzy czytali te napisy (nawet ukradkiem ktoś zobaczy w autobusie, znajomi ) pojawiał się uśnmiech !!I to mi się w tym najbardziej podoba.Możemy napisać wszystko co nam się żywnie podoba! np. imię psa, kota,chomika lub innego zwierzaka.Możemy dzięki niej informować czy jestesmy w związku lub wolne, albo opisać swój humor danego dnia czy jestem zła,wściekła albo wesoła a nawet swój numer telefonu! ha ! :)wszystkie chwyty dozwolone:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dominika Czapska
    dominika.emilia.czapska@gmail.com

    Nie chciałabym nic wyrażać. Te bransoletki są po prostu oryginalne i wyglądają na pierwszy rzut oka ciekawie. Wśród moich znajomych nie są popularne więc chciałabym je mieć i tyle. Są takie pozytywne, a ja jestem człowiekiem uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  53. Czapka, zgadzam się z Tobą w 100% ! Bransoletka nie służy do "wyrażania siebie" :) Ja kupiłam dwa Shainsy swojej córce, bo po prostu uznałam, że są ładne i kolorowe. Chciałam, żeby miała jakieś fajne oryginalne gadżety. Udało się przez jakiś tydzień - póki jej koleżanki nie zamówiły sobie takich samych :D Moda się na Shainsy zrobiła i co 3 dziewczyna w jej szkole ma taką bransoletkę. Ale każda ma inną i niepowtarzalną, bo ze swoim własnym hasłem. No cóż, może dla nastolatek faktycznie "wyrażanie siebie" jest ważniejsze niż dla nas wapniaków ;) :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger