KRATA - MELONIK - BRANSOLETKI SHAINS

Melonik to rzecz której w szafie pragnęłam od 2 lat. I oto właśnie mam swój wymarzony melonik.
A na dworze temperatura zamiast maleć - wzrasta! 3 dni temu sięgała 8 C a wczoraj 14 C : )
Szkoda że nie mam zbliżonego zdjęcia na moje cudowne kolczyki ze strony deserowa.pl
Polecam Wam je, bo są naprawdę boskie!
A i jeszcze chciałam Wam wspomnieć że zielonykot ma dla swoich fanów na FB Mikołajkowy prezent w postaci -15% na asortyment sklepu, myślę że warto obdarować kogoś produktem NIE madeinchina ;)

A jeśli chcecie poczytać coś nie na temat mody to zapraszam - > tutaj







legginsy - gina tricot

koszula - julienarogu.com
melonik - hathat
buty - sholove
komin - szaleo
t-shirt męski - s.Oliver
bransoletki - carry me bijoux / shains
kopertówka - ciuchbuda

----

Czas na wyniki konkursu Carry me bijoux
wygrała Pani - alex12-13@o2.pl
Serdecznie gratuluję, niebawem dostanie Pani maila : )

18 komentarzy:

  1. You are so far from being ordinary. And I love it about you! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow strasznie mi się podoba !!!!
    dobre połączenie : ) czerwony mm <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super połączenie, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny ten szalik, bardzo ciekawie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że nawet na brick lane w londynie by się za Tobą oglądali... :) zaje...fajnie

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz fajnie, ale przykre jest to, że Twoje posty stały się jedną wielką reklamą przeróżnych sklepów. niedawno sama wyśmiewałaś taką postawę, a teraz jesteś obwieszona prezentami jak choinka. trochę umiaru.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, co oglądam posty z kapeluszem, powtarzam w myślach jak mantrę "muszę sobie taki sprawić", a jednak nadal moja łepetynka chodzi "boso" (czyt. łyso). Może jakieś sezonowe obniżki w końcu zmotywują mnie do zakupu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Melonik tylko dla odważnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak tak tak tak TAAAAK! Krata i czerwone buty to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny melonik, a Tobie jak najbardziej pasuje! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba nic tak nie zachwyca jak komentarz od kogoś kogo się podziwia! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sentyment mnie wziął. Nosiłam się kiedyś jeszcze w liceum w błękitnym meloniku.Obecnie jestem na etapie szukania

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw, szczególnie piekny szalik!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger