ZIELONYKOT

Ostatnio trafiłam na bardzo ciekawy sklep z biżuterią i dodatkami , dużo minimalistycznych rzeczy , od bransoletek , naszyjników i kolczyków po kopertówki.Na żadnej innej stronie nie widziałam tak niepowtarzalnych egzemplarzy biżuterii. Koniecznie sprawdźcie bo W A R T O!! No... i ceny są kuszące ; )
Przedstawiam Wam - Zielony Kot

Poniżej umieszczam moje ulubione znaleziska ze strony:




Przesiedziałam chyba 2 godziny na stronie, podziwiając te wszystkie piękne naszyjniki ..
... i bransolety: )
Cudowne kopertówki...
Ciekawi mnie czy zgadniecie jaką funkcję pełnią powyższe usta ze szminką ;)

... to broszka ;)

5 komentarzy:

  1. o widzisz te tutaj są prześliczne :) wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta broszka, nie wygląda jak broszka na tym zdjęciu hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam! tak myślałam, że usta są broszką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana - Zielony Kot na Chmielnej to jest kultowy sklep z biżuterią w Warszawie! Pamiętam jak jeszcze czytałam "Filipinke" (jaka ja stara jestem hahah) i tam zawsze w sesjach była biżuteria z tego sklepu. Oczywiście jak tylko miałam szansę pojawiać się w stolicy musiałam iść do tego sklepu. W rzeczywistości jest malutki, ale asortyment ogromny, a i nawet przerabiają kolczyki na klipsy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger