1/2 recenzja kosmetyków BingoSpa

Dzisiaj przedstawię Wam moją pierwszą cześć recenzji kosmetyków BingoSpa, które mam okazję testować.
Na pierwszy ogień idzie Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników..
Kilka miesięcy temu dałam swoim włosom niemiły prezent zwany trwałą. Wszystkie te chemikalia popaliły , zniszczyły ,
wykończyły moje włosy niemiłosiernie. Przyszła pora na podcinanie włosów lecz włosy same się nie naprawią.
Cieszę się że miałam okazję przetestować maseczkę BingoSpa. Stosowałam ją przez 5 dni, a następnie 2-3 razy w tygodniu.
Efekty są wyraźne. Włosy lepiej się układają, rozczesują a po prostowaniu nie mam szopy na głowie. A co najważniejsze, zmniejszyła się ilość wypadających włosów.
Dodatkowo maseczka nie obciąża włosów!
Moja ocena 5/5.

Jedwab do dłoni z witaminą E..
Jedwab ma cudowny zapach, używam go kilka razy dziennie (nie tylko ja ale nawet R.) , ma bardzo wygodne opakowanie,
wchłania się bardzo szybko a skóra jest delikatna.Idealnie nadaje się do pielęgnacji rąk i paznokci.


Czekolada z pomarańczą - Krem pod prysznic
Chyba zacznę się powtarzać ale kosmetyki BingoSpa są urocze pod względem zapachów i opakowań!
Tak jak ten krem pod prysznic..aż chce się go zjeść:)
Zawarta w czekoladzie kofeina oczyszcza skórę z toksyn, działa wyszczuplająco i antycellulitowi.

Peeling Salt volcanic rock & red tea
Sól do peelingu z solą z Morza Martwego i ekstraktem z bawełny , jak na razie moja ulubiona sól do peelingu!
Po zabiegu skóra jest lśniąca, jędrna i rozjaśniona. Usunięcie obumarłego naskórka i odblokowanie porów znacznie
poprawia wchłanianie aktywnych substancji zawartych w preparatach kosmetycznych i zwiększa skuteczność ich działania.
Po wszystkim czuję się jakoś inaczej, no i ten zapach ;)


Facebook bingospa

4 komentarze:

  1. Czekolada z pomarańczą mmm! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada z pomarańczą, to musi pachnąć nieziemsko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki BingoSpa sa świetne, ja używałam juz pare produktów: balsam do dłoni brzoskwinka, kolagen do ciała, algi odchudzające i ze wszystkiego jestem mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam aż 6 produktów z firmy BingoSpa i są świetne. Najlepsze jest to że można ja kupić w internecie i są bardzo tanie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger