14 komentarzy:

  1. PIĘKNE LEGGINSY i bransoletka !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Nie było ci zimno w stopy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maddy - skoro je założyłam musiało mi być ciepło, u mnie temperatura utrzymuje +15 , w Polsce już o tej porze roku bym ich nie założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy wspaniałe i ta czapka... Mrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obawiam się, że zakochałam się w Twoich legginsach.. Zdradzisz mi ile za nie dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. CHOCAROME - legginsy dostępne są tutaj - http://www.lullabylov.bigcartel.com/category/leggins , cena 30zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem to jeden z twoich najlepszych outfitów! legginsy i koszulka są mistrzami! aż sama chętnie znalazłabym takie ciuchy w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  8. Loving the ultra chic shoes and a cute funky top!

    OdpowiedzUsuń
  9. ameeei muito esse look!! amazing!

    beeijos

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger