Michael Canitrot - You and I

Witajcie , u mnie świetnie a u was? Pogoda dobra, wczoraj nie co popadało ale ciągle na + 12.
Dodatkowo szybko dotarła moja długo wyczekiwana torba od katsu.
Do 11 grudnia trwa promocja na wszystkie torby -20%. Chyba warto, nie sądzicie?
Zwłaszcza jeśli czaicie się od dawna na te cudeńka : )

Wiem że od pewnego czasu pełno u mnie konkursów, ale to chyba dobrze dla Was. Jutro rusza kolejny organizowany przez BingoSpa . Testuję od nich kosmetyki i powiem Wam że naprawdę warto wziąć udział w konkursie w którym ja i komisja konkursowa będziemy wybierać zwycięzców : )
W sam raz by wygrać jakieś kosmetyki pod choinkę. Dlatego bacznie śledźcie... jutro ruszamy!








bag - katsu
jeans - troll

body - retrofuturo

scarf -
SiScolorful
ring -
fashionfreak
breclet -
zielonykot
broach -
poziomkarnia
buty- sholove.pl
kolczyki - deserowa.pl

14 komentarzy:

  1. bardzo oryginalnie!
    torba jest megaciekawa *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! ;) Torba jest strasznie fajna i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo płaciłaś za tatuaże?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy - nie : ) polecam AniaTattoo w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna ta torba, ja bym niestety nie miała do czego jej założyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje (odzież od 9,90 zł):
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne są te torby, gdyby nie używali skóry to na pewno bym jakąś kupiła

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stylizacja no i zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja torba i chusta wywołują u mnie chcicę ;d


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Is the heart shaped tattoo on your arm a symbol of bisexuality? Can you please answer on my blog. Thanks beforehand.

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś mi się nie podoba ta torba...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, ach, wspaniałe rzeczy na sobie masz ;-D

    http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger