••••• MILKY SWEATER•

Link
Długo wyczekiwałam na ten sweter. Gdy tylko pojawił się na stronie ohmyfrock wiedziałam że musi być mój. Niestety mój wyjazd z PL lekko opóźnił dotarcie swetra w moje ręce.
Dobrze że już dotarł i wisi spokojnie w szafie : )

Od kilku dni mam nowego LOOKBOOKa , poprzedni uległ usunięciu z niewiadomych mi przyczyn, byłoby mi bardzo miło gdybyście dodali się jako fani i odezwali w komentarzach, odwdzięczyłabym się tym samym : )
Mój LOOKBOOK <<<<

W chwili obecnej wraz z R wyczekujemy nowego obiektywu ^.^






jeans - troll %
shoes - dash44
sweater - ohmyfrock
scarf - szaleo
ring - fashionfreak & edibazzar
bag - fashionfreak
earring - fashionfreak
breclet - new look

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wzór tego swetra. Poproszę mamę, może podoła na drutach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity sweter! Wzór, kolory i fason- rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki 'śmieszny' ten sweterek :) niesamowicie oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, oryginalny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!
    Piękny sweter, bardzo oryginalny i doskonale się prezentuje!

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak był konkurs z ohmyfrock, napaliłam się na ten sweter, i to jego chciałam wygrać. jak zobaczyłam, że go kupiłaś, z zazdrości... przeklęłam. ale po załadowaniu zdjęć, jednak nie żałuje. te guziki jakoś tak... nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  7. reasonable : ja ten sweter kupiłam 2 miesiące temu, tylko przy mojej przeprowadzce Krk do DE nie dotarł na czas, więc poczta zwróciła przesyłkę do sklepu i ponownie mi go wysłali. A podczas konkursu wiele osób się na niego napaliło ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog o modzie, ludziach, muzyce, ksiażkach, wydarzeniach, życiu, filmach, jedzeniu... O wszystkim...

    http://www.dzisiajjestpieknydzien.blogspot.com/2011/12/witajcie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ten sweterek :) lookbook polubiony oczywiście

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger