• Psychogenic • hallucinogenic •

Wczorajsza pogoda była typowo jesienna, na szczęście przestało padać i można było trochę pospacerować.
Na sobie mam nową koszulę i marynarkę. Długo na nią czekałam, aż się doczekałam :)
Więcej zdjęć z niedzieli możecie zobaczyć TUTAJ.

Moi drodzy, takie nietypowe pytanie do Was : jakie książki do czytania polecacie?










jacket - OTF
shirt - OTF
shoes - new yorker
jeans - yes or no
scarf - szaleo
bag - fashionfreak
bracelet - gipsy warrior
earring - mb.guziki

21 komentarzy:

  1. amazing outfit!
    love love love the shoes and shirt!

    http://www.beauty-bydesign.blogspot.com/
    xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie co do koloru Twoich włosów...czy są one rozjaśniane wczesniej?i jakiej farby urzywasz i jaki jest twoj naturalny kolor....bo kolorek swietnie wygląda na tym wygolonym kawałeczku...a to chyba farba plus twoj naturalny kolor...??dzieki.Dalia

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka jest boska, w ogóle wyglądasz świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy - Nigdy wcześniej nie rozjaśniałam ich przed farbowaniem. Końcówki różnią się od odrostów ponieważ kilka miesięcy temu zrobiłam trwałą na głowie, a wiadome że po trwałej włosy są jaśniejsze (przez chemicalia) i kolor malowany szybciej się spłukuję ;/ Aktualnie na głowie mam kolor Rubin , nie pamiętam firmy. chyba pallete. numeru również nie pamiętam. Naturalnie jestem brunetką:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzieki za odpowiedz co do włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy - jeśli będę w najbliższym czasie w sklepie gdzie kupiłam farbę zapiszę jej numerek :) pudełko wyrzuciłam a nie mam pamięci co do nazw kolorów, zwłaszcza że teraz mieszkam w Niemczech ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super! szczególnie ta marynarka!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. marynarka i koszula mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka świetna, bardzo oryginalna.

    Do czytania polecam Jacka Ketchuma, szczególnie "Dziewczynę z sąsiedztwa" - mocna książka. Poza tym "Dziewczynę o szklanych stopach" Ali Shaw i wszystko Neil'a Gaimana i

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno nie widziałam tak oryginalnego i ślicznego zestawu na tym blogu. Od dawna szukam koszuli takim kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit! Jeden z twoich lepszych chyba ;D Uwielbiam te naćwekowane kołnierzyki, ach! <3

    Ja ostatnio czytuję samą klasykę. Shakespeare, Tołstoj, Dumas, Hugo - moi ukochani. Obecnie czytam 'Madame' Libery (lektura do szkoły, ale nie zmuszam się do czytania jak przy nieszczęsnych 'Krzyżakach' ;D) i 'Chrabinę de Charny' A. Dumas'a.

    Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :3
    xoxo, M.
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoją marynarkę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obłędne buty i szal! chyba Ci go ukradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna marynarka. Zapraszam do siebie na konkurs na sylwestrową stylizację :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna marynarka i kołnierzyk w koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jerzy Kosiński "Malowany ptak" ,Elizabeth Flock "Emma i ja", Paulo Coelho "Jedenaście minut"

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz ;)
    Super koszula i żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. rurki są super:)

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twój żakiet, cudo! Koszula też jest genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger