Anatomicals - recenzja kosmetyków

Jak pewnie wiecie, miałam okazję testować kosmetyki firmy Anatomicals.
Byłam bardzo zauroczona opakowaniem kosmetyków a także ich zapachem. Od samego początku widziałam,
że opakowania mnie nie zawiodą pod względem ich zastosowania.

Moimi faworytami są:
Peeling do ciała - Zakochałam się w nim od pierwszego wyciśnięcia żelu. Przesłodki zapach
i bardzo duże grudki peelingu idealnie wygładzają ciało! Jest to bardzo duża zaleta produktu, zanim miałam okazję zapoznać się z tym produktem testowałam wiele peelingów ale żaden nie potrafił tak idealnie wygładzić skóry ;) + za dużą tubkę!

Wie ihr weißt ich habe die Gelegenheit , die Kosmetik von firma Anatomicals zu Testen. Ich war sehr überrascht wie die Kosmetik eigepackt sind und wie die Düften. Vom Anfang an habe ich gewusst das die Verpackungen mich nicht enttäuschen.
Meine Favoriten sind : Peeling für Körper – ich habe mich sofort verliebt als ich das Peeling zum erstem mal ausgedrückt habe. Süßer Duft und sehr Größe Klümpchen die ideal reinigen die Haut. Bevor ich das Peeling von Anatomicals entdeckt habe, habe ich sehr viele andere Peeling von anderen firmen getestet , aber keine konnte so gut reinigen. J + für die Große Tube.
Außerdem das Körperbutter gefällt mir sehr. Das ist war wenn man regelmäßig Körperbutter benutzt um so besser wir die Haut. Meine Haut ist sehr trocken und das Körperbutter von Anatomicals ist das zweite Produkt das für meine Trockene Haut einfach ideal ist.
Und die Seife.. einfach Toll! Hat Säuerlicher Duft. Als ich meine Hände gewaschen habe, habe dann gedacht dass Stadt winter, jetzt ist sommer.


Was ich noch nicht ausprobiert habe ist dass Lippglos. Ich Liebe es. Und ich glaube sind bestimmt auch Super!



Kolejnym moim faworytem jest masło do ciała. To prawda , że częste stosowanie poprawia wygląd skóry. Moja skóra jest bardzo sucha a masło Anatomicals to (chyba) drugi produkt który nadaje się dla niej. Ma idealną konsystencje i starcza na długo.


Spodobało mi się również mydło do rąk.. ma niesamowicie kwaśny zapach : D Po umyciu rąk miałam wrażenie że z zimy zrobiło się lato ;)

Nie miałam jeszcze okazji wy testować błyszczyka do ust. Jestem zwolenniczką barwnych pomadek, ale myślę że jest ok:)


* Wszystkie zdjęcia są własnością strony Anatomicals.


Na blogu Anatomicals trwa sonda dotycząca II etapu konkursu, każdy może oddać głos, zapraszam do głosowania - tutaj

4 komentarze:

  1. I LOVE YOUR BLOG, VERY COOL!! FOLLOW ME ON GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW YOU BACK <3
    XOXO FROM ITALY
    A_C'EST MOI
    LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świetne opakowania! wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie jestem na etapie poszukiwania balsamu do ciała bo moja skóra jest wyjątkowo sucha i już kilka godzin po zastosowaniu balsamu się wysusza! teraz to jest mały problem ale latem ogromny, kilka razy trzeba się balsamować

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger