★☆H&M pants ★☆OTF blazer ★☆ SZALEO shawl★☆

Kiedyś pisałam że wyprzedaże w DE zaczynają się już jesienią i trwają do tej pory, niestety ja rzadko kupuję ubrania w sieciówkach, głównie ze względu na masówkę, porozciągane swetry i nudę. W sobotę wybrałam się głównie w poszukiwaniu spodni. Mam tylko 3 pary (sic!).
A na sobie prezentuję nówki sztuki, prosto z h&m'u za 10 euro!

Chciałam wam przypomnieć o dwóch konkursach które trwają
anatomicals click
soie click









pants - h&m % 10 eu
blazer - OTF
shirt - top secret %
bag - katsu
ring - fashionfreak
earring - deserowa
necklace - edibazzar
shawl - szaleo
breclet - studiopomyslow

17 komentarzy:

  1. niebanalnie, na luzie. podoba mi się =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylowy look :)
    Marynarka genialna.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) fajnie wyglądają Twoje włoski na takim nasyconym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the blazer! looks gorgeous!

    xxo Nissy
    nissybunique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja i genialne spodnie za super cenę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice! Take a look to my blog! F.

    http://lanouvellemodef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka jest zajędobra i ma ciekawą fakturę. zdjęcia też są miłe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podobają mi się takie naszyjniki. Widziałam podobny w SIX, ale kosztował 80 zł i nie uśmiecha mi się kupować takich drogich rzeczy ;P
    Bardzo ładnie Ci w takim kroju spodni. Mnie one strasznie pogrubiają, a tak strasznie mi się podobają!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhh ja na swój rozmiar tych spodni w H&M się już nie załapałam na wyprzedaży, a szkoda, bo bardzo mi się podobają. Uwielbiam Twoje torebki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :* ekstra! a Ty gdzies pracujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy zestaw:) Nietypowy:) Pasuje ci:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne miejsce do robienia zdjęć!
    Uwielbiam Twoje połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy, aktualnie się uczę, a praca też będzie ale za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger