oklejgo.pl Marilyn Monroe ★ ★

Hola!

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam moje internetowe znalezisko ;)

OKLEJGO.PL

Jest to strona z okleinami między innymi na laptopa ale nie tylko, na ściany, zmywarki , lodówki ;)

Ja już swoją okleinę posiadam, co prawda jeszcze nie okleiłam nią laptopa bo czekam na nowego.
Na stronie znajduje się mnóstwo ciekawych motywów ale jest również możliwość wybrania swojego
zdjęcia / obrazku / loga :)

Moim motywem jest Marilyn Monroe w stylu Pop-art. Kocham ten motyw jak i całą Marilyn!

Teraz każdy może odpicować swojego laptopa jak tylko chce ;)




Ostatnie zdjęcie pochodzi ze strony oklejgo.pl

8 komentarzy:

  1. Swietnie! Godne zerkniecia na ta stronke !

    OdpowiedzUsuń
  2. już od jakiegoś czasu się przymierzam do tych naklejek, ale ciężko mi idzie wybranie motywu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I like the Pop Art of Marilyn! My makeup is box with her ​​picture.-->>
    http://carsdecu.wordpress.com/2011/08/19/nova-caixa-de-makes/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te ''naklejki'', laptop od razu ciekawiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger