!♡♡ shoppalu vintage jacket !!

Szare oficerki kupiłam 3 lata temu , latem w Holandii za 40euro.
Warto było wydać pieniądze na buty w których przechodzę nie jedną zimę.
Dodatkowo wiem że nikt takich nie posiada
A torebka ma minimum 6 lat.
Przeleżała jakiś czas na strychu,
poprosiłam siostrę by mi ją przesłała, I tak oto jest, odkurzona, wyprana i wyczesana. ; )

de.

Graue Schaftstiefel hab ich vor 3 Jahren für 40 Euro gekauft, als ich in Holland im Sommer war. Hat sich gelohnt die Schuhe zu kaufen, die ich bei jedem Winter anziehen kann. Und ich weiß, dass niemand so eine hat. Und die Tasche ist schon 6 Jahre alt- glaube ich. Einige Zeit hat die auf dem Speicher gelegen, aber ich habe meine Schwester darum gebeten, dass die mir die nach Deutschland schickt. Jetzt habe ich die vom Staub befreit und gewaschen.








jacket -
shoppalu
t-shirt - mr.gugu & mss.go
pants - ohmyfrock
shoes - schoenenreus ( NL )
bag - second hand
earring - twinsart

21 komentarzy:

  1. Dla mnie spodnie są tutaj najmocniejszym elementem. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty i kurteczka !

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ło matko, gdzie jest tak ciepło, że można sobie pozwolić na taki lekki strój? :))
    krótka kurteczka - wyśmienita! uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  4. love your style, girl!
    www.ashfld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi najbardziej spodnie wpadły w oko! Są świetne, jak kurtka. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. w jakim programie robisz gify?;>

    OdpowiedzUsuń
  7. strój z historią to lubię a buty chętnie odkupie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger