∆∇ sleeve t-shirt ∆∇

Ostatnio nadmiar słów w notkach mnie zaskakuje. Sweterek to nowość w mojej szafie.
Pochodzi ze strony Oasap,
spodobało mi się w nim połączenie kolorów i dodatek czarnych cekinów które idealnie pasują do torebki z Ciuchbudy. Połączyłam go z nowymi spodniami h&m i butami na obcasie.

de.
Seit der letzten Zeit überrascht mich der Überfluss von Kommentaren. Pullover ist das, was ich in meinem Schrank neu habe. Der kommt von der Seite Oasap. Mir hat die Verbindung von verschiedenen Farben gefallen. Und die schwarze Zechine, die ideal zur tasche passen, die ich von der Ciuchbuda habe. Ich habe den mit meinen neuen Hosen von H&M und Schuhen mit Absatz kombiniert.








sleeve t-shirt - oasap
pants - h&m %
bag - ciuchbuda
shoes - heppin
ring - fashionfreak
necklace - new yorker
breclet - tokyojane

9 komentarzy:

  1. sweterek jest boki ! fajne połączenie kolorów :)

    Pozdrawiam Anex :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek<3
    i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny sweterek !zazdroszczę :) Co do całej stylizacji, to całość bardzo trafiona :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. co robisz z włosami że tak zajebiście są ułożone? lakier i grzebień?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy - prostownica, i tyć lakieru na grzywkę by nie opadała mi na oczy : ) + szczotka do układania włosów, polecił mi ją mój przyjaciel :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger