I LOVE LOWIE JACKET !!

Chyba powróciłam do swojej dawnej formy (???)
Jeżeli ta informacja przeleciała koło Was nie zauważona, chciałam ogłosić że na moim facebooku wystawiłam kilka rzeczy , które szukają nowych właścicieli. Nie robię z tego biznesu, po prostu wiem , że ich już nie będę nosić a ubrań nie kolekcjonuję. Więc jeżeli macie coś na oku, czego jeszcze nie wystawiłam , po prostu piszcie, pytajcie. Aha.. i cenę ustalacie sami : ) FACEBOOK <

Wzięłam udział w konkursie Siemens Fresh Look , miło by było gdybyście oddali głos na mnie Tutaj : )

I to tyle na dzisiaj, mam za sobą nieprzespaną noc a zdjęcia pochodzą z niedzieli ... chyba








jacket - iloveLowie
man shirt - MEXX
leggins - pawilonvintage
shoes - new yorker
ring - fashionfreak / edibazzar / westrags
scarf - szaleo
sunglasses - vintageshop
earring - deserowa

18 komentarzy:

  1. świetna stylizacja! :)
    zabójcze spodnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz dać link do tej chustki? bo chciałam ją kupić ale nie mogę znaleźć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ;) http://szaleo.pl/szale-i-chusty/600-pashmina-indyjskie-wzory.html pozdrawiam :)

      Usuń
  3. leginsy świetne, ale chyba sama bym ich tak nie połączyła, zbyt pstrokato jak dla mnie, ale ja jestem więźniem szarości ;p
    KaaWee

    OdpowiedzUsuń
  4. jejj pierwszy raz widzę takie spodnie ! mega są !
    oryginalne bardzo
    zapraszam do mnie:]

    OdpowiedzUsuń
  5. żakiet jest świetny !!
    Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby tak dalej : )
    pracujesz gdzieś czym zajmujesz sie w niemczech?

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze te leginsy są mega !!!!

    no czad po prostu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem twoją fanką! Uwielbiam ogląda twoje stylizacje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja :D
    te legginsy są zajefajne :DD

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. AaA! Gatki wyglądaja, jakby świeciły:-) Faajny efekt na zdjeciach:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger