COULDN'T HIDE THE EMPTINESS YOU LET IT SHOW

Ich Lieeeeeeeeebe Kariertes Hemd! Das ist schon mein viertes. Es ist so locker und bequem wie die andere. Ich ziehe die fast jeden Tag an, seit dem ich es bekommen habe. Die Hosen die ich an habe sind ein bisschen zu groß, aber mich stört das nicht. Ich habe mich schon daran gewöhnt, dass auch XS mir zu groß ist. Vor allem wenn die Klamotten in New York genäht werden, die kommen aus Brooklyn von einer bezaubernden Frau von Fischer. Ich empfehle, dass man sich das anguckt.


Koooooocham koszule w kartę! To już moja czwarta, bardziej luźna niż wszystkie inne. Paraduję w niej codziennie odkąd ją otrzymałam.
Spodenki które mam na sobie niestety okazały się że są lekko za duże, nie przeszkadza mi to aż tak bardzo, przyzwyczaiłam się do tego że nawet XS są na mnie za duże.
Zwłaszcza jeśli ubrania szyte są w Nowym Jorku , te pochodzą z Brooklynu od uroczej Pani ze sklepu Fischer. Polecam przejrzeć jej stronę!





shirt - shoppalu
shorts - fischer
bag - lullabylov
cap - szaleo
glove - second hand

12 komentarzy:

  1. podziwiam Cię... gratuluje osiągnięć... ja dopiero stawiam pierwsze kroki... ;) powodzenia życzę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta czapka jest świetna *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi się taka koszula! świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny, grung'owy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie ;D dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne miejsce, to chyba jakiś most tak?? :) w koszuli bardzo ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiliśmy pod autostradą która mieści się przy wjeździe do miasta w którym mieszkamy ;)

      Usuń
    2. To miejsce jest rewelacyjne + Ty :) Pozdrowionka

      Usuń
  7. czapa jest świetna!! bardzo fajnie ją połączyłaś z koszulą w kratę:)
    obserwuję i zapraszam do mnie..

    http://angeliqueangie-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I am so inlove with your leopard 'hat'! It looks so cute and cozy!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger