▶▷ Dusty Pink Oxford Creepers & Lullabylov Sweater ◀◁

Am besten fühle ich mich in Hosen. Ich mag bequeme Klamotten, in denen ich überall gehen kann. Hose, die ich bei New Yorker bei einem Ausverkauf gekauft habe für nur 10 Euro, ein Pulli von Lullabylov habe ich verbunden zusammen mit einem karrierten Hemd shoppalu, von dem ich mich net so gerne trenne. Und was Neues in meinem Schrank – Schuhe!

Najpewniej czuję się w spodniach, nie jestem typem modnisi , lubię wygodne ubrania w których wszędzie mogę śmiało śmigać. Spodnie kupione na przecenie w New Yorker , kosztowały 10 euro. Sweterek z lullabylov połączyłam z kraciastą koszulą shoppalu z którą długo się nie rozstaję ; ) i nowość w mojej szafie - buty!






sweater - lullabylov

shirt - shoppalu
pants - new yorker %
shoes - kissjane
breclet - gypsywarrior
ring - westrags

17 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudownie! :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurka wodna buty są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię połączenie koszuli ze sweterkiem/ bluzą:)
    Buty super, fryzurka też:)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej! Taki styl najbardziej do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. thanks for your nice comment- like your blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny strój ! :D uwielbiam spodnie tego typu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog :)
    z przyjemnością go oglądam i czytam :)

    zapraszam Cię do mnie www.fpshoots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw kolorystyczny, buty wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  9. pozazdrościć pogody... buty są świetne, cały outfit mi się podoba! Okulary chyba najbardziej. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. just found your blog, and I think you have such a cool style, keep updating :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przemawia do mnie... ostatnio zaczęłam się zastanawiać czy masz gorsze dni? bo parę ostatnich stylizacji w ogóle do mnie nie trafia... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Die Hose ist cool , gefällt mir :)

    Lieben Gruß Nadja

    http://divanaurlopie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger