★☆ GIANTVINTAGE giveaway ★☆


Meine Liebe. Zusammen mit
Giantvintage shop haben wir
Einen Konkurs für Euch.!

Man muss nur eine Frage beantworten:

Welche Brille aus dem Assortiment Shop unterscheiden dich, deine Freunde und einen Star. Dein Freund. Die Frage kannst du mit ein paar Worten beantworten.
Die interessantesten Kommentare gewinnen! Ich warte auf Eure kreativen Kommentare!

Link zum Brille + antwort im Kommentar.

Konkurs Dauert Bis zum 17.02.2012
Ergebnisse am 18.02.2012
Viel Glück!!

-----------------------------------------------------------------

Kochani, wraz ze sklepem
giantvitnage
mamy dla Was konkurs!

Aby wziąć udział w konkursie , odpowiedz na pytanie:

Które okulary z asortymentu sklepu wyrażają Ciebie, Twoją koleżankę , gwiazdę , chłopaka. Odpowiedź uzasadnij kilkoma słowami.
Wygrywają dwa najciekawsze komentarze. Czekam na kreatywne odpowiedzi ;)
Link do okularów + odpowiedź zamieść w komentarzu.

Konkurs trwa do 17.02.2012
Wyniki ukażą się 18.02.2012
Powodzenia!



WYNIKI:

Oto osoby które wybrałam:
lidka144@op.pl
michalpom@gmail.com

serdecznie gratuluję, na dniach dostaniecie maila od właściciela sklepu :)

24 komentarze:

  1. http://www.giantvintage.com/product_info.php?products_id=19937&osCsid=6734a2888c52e96b41741254fb4bbeed
    Te okulary wyrażają mnie bo jestem nowoczesna, kocham połączenie industrialu z vintage. Kocham również makijaż więc te okulary nie zasłaniały by misternie pomalowanych oczu ;)

    hatys.marta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.giantvintage.com/product_info.php?cPath=308&products_id=20149
    Wybrałam okulary, które w pewien sposób wyrażają moją siostrę. Dlaczego? Są pełne uroku, delikatności i wdzięku- tak jak ona.

    lili93@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.giantvintage.com/product_info.php?cPath=2_19&products_id=12876
    Wyrażają mnie, bo są proste i dodają fajnego looku całej stylizacji, niewymuszony luz to jest to!

    omena27@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.giantvintage.com/product_info.php?products_id=19887
    Te okulary są częścią osobowości Mroza:P

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.giantvintage.com/product_info.php?products_id=20075
    Doskonale opisują mnie! Okrągłe szkiełka idealnie pasują do moich krągłych kształtów i pyzatej twarzy. Są zupełnie jak ja dziwne. Poza tym ich kształt zaciąga trochę do Lennonków, a Johnego ubóstwiam.

    patrycja112@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha po co Ty piszesz treść w j. niemieckim???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnonimowyFeb 10, 2012 05:48 AM

      hahaha po co Ty piszesz treść w j. niemieckim???





      A co szkoda Ci że nie umiesz?
      Niech sobie pisze, cieniasie ;/;/;/

      Usuń
    2. cieniasie... boże co za prostackie słownictwo...

      Usuń
  7. http://www.giantvintage.com/product_info.php?cPath=320&products_id=17687
    Pamiętacie debiut Lady GaGi? Płytę The Fame? Piosenkarka ma na okładce tej płyty swoje ulubione oklulary Versace, niemalże identyczne jak z GiantVintage. To właśnie one pomogły wykreowac artystce niezapomniany look, który zdominował rynek muzyczny. The Fame okazało się hitem międzynarodowym, a Lady GaGa została wielką gwiazdą i zapisała się do kanonu muzyki światowej. Styl The Fame świetnie obrazował "gangsterski look", zarówno chłopięcy jak i dziewczęcy; skórzane kurtki, blond peruki z kokardą, ciemne okulary, ciężkie łańcuchy, ten styl zawładnął sercami młodych ludzi, nie tylko w Nowym Jorku i wspaniale nadał wyrazistości charakterowi Lady GaGi.

    plentyoloove@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.giantvintage.com/product_info.php?products_id=18527
    Te wielkie szkła zniebieszczą wszystko, co w moim polu widzenia będzie nie-niebieskie, poza tym, tak myślę, zasnują oczy błękitną mgłą, przez którą nie dotrze do mnie żadne życzące źle spojrzenie a ja wyślę z nich, jak rycerz (albo rycerka w moim przypadku:) jedi swoim mieczem tak ja pozytywne fale do przechodniów...

    OdpowiedzUsuń
  9. www.giantvintage.com/product_info.php?products_id=18705
    Myślę, że te najbardziej mnie wyrażają... są proste, a zarazem interesujące :)
    I chyba jak każda dziewczyna lubię nosić dodatki, a takie okulary mogę nosić nawet jak nie ma słońca :P poza tym mają fajny kształt, który pasowałby do mojej twarzy ;)(przynajmniej tak mi się wydaje :P)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.giantvintage.com/product_info.php?products_id=13250&osCsid=b0cb
    Genialne. Pokażują moją osobowość. Uwielbiam gdy nikt niw patrzy w moje oczy, a te okulary pozwalają obserwować innych, ale samemu nie być oglądanym.
    I na dodatek są męskie:)).

    kasiakuchta1997@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.giantvintage.com/product_info.php?products_id=19449&osCsid=14c7117835d3844965edf19a428ab26a
    bo jestem tajemnicza i drapieżna jak kobieta-kot i czasami potrafię pokazać swoje pazurki:)
    katarzyna2218@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.giantvintage.com/product_info.php?products_id=19887
    Uważam, że te okulary świetnie nadawały by się dla mojej przyjaciółki. Ma twarz szczupłą lecz jej rysy trudno zauważyć. Potrzebuje okularów wyrazistych i ciemnych gdyż wykonturują jej wtedy samoczynnie twarz. Ma ona też duży problem z cieniami pod oczami, dlatego noszenie właśnie okularów (nawet gdy słońca nie ma) to u niej praktycznie codzienność. Lecz niestety nie potrafi dobrać odpowiedniego kształtu w sieciówkach.


    sostylish@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.giantvintage.com/product_info.php?cPath=20&products_id=20350
    kazdego dnia-inna ja. codziennie ubieram sie w innym stylu. raz elegancka dama w szpilkach, raz ostra rockowa laska, raz hipsterka, innego dnia zwyczajna dziewczyna, raz słodka landrynka, innym razem kochająca sport, kolejnego podążająca za najnowszymi trendami z swoją biblią-vogiem, w rece. co to oznacza? ze musze miec dobrze dopasowane okulary do danego stylu. tak więc jak "jestem" hipsterka obowiązkowo musza znaleźć sie na moim nosie Ray Bany... Dlaczego wybrałam powyższe okulary? Ponieważ będą świetnie pasować do moich ukochanych maxi sukienek ,w których czuję sie jak prawdziwa diva, a ich złoty akcent doda mojej zmęczonej po mrozach cerze blasku i wigoru!
    e-mail : angelikak88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.giantvintage.com/product_info.php?products_id=17540&osCsid=82a0db0a4788112cd17f77a9d128f291
    Wybrałam te bodaj najoryginalniejsze ze wszystkich okulary właśnie ze względu na ich fantastyczny kształt, który powoduje u mnie skojarzenia z postapokalipsą i badaczem z XIX wieku zarazem ;-) Model ten wyraża mnie właśnie ze względu na powyższe skojarzenia - okulary mają look, który jest zarazem bardzo retro i bardzo nowoczesny. Łączą w sobie moje ciągotki do świata, który już był, przeminął ( ale nie do końca, jak widać ), a także do świata, który być może nadejdzie (nie to, żebym krakała o "apokalipsie", która w końcu jest warunkiem świata postapokaliptycznego ;-) ). Poza tym takie okulary sprawią, że każdy zestaw ubrań stanie się wyjątkowy - będą dla stroju "pazurem", który przyciąga wzrok.

    sylwia.corvulus@gmail.com

    Sylwia Kruczek

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.giantvintage.com/product_info.php?cPath=6&products_id=18674
    wybrałam te,bo są wyjątkowe! a wszystko co wyjątkowe wyraża moją mamę:)
    a,że 22 lutego obchodzi X urodziny xD to byłby piękny prezent:)

    zakochanawariatka18@wp.pl

    K.U:)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.giantvintage.com/product_info.php?cPath=308&products_id=20620
    wybrałam te okulary. i choć rozum podpowiadał przecież one do ciebie nie pasują, nie oddają twojego stylu, to serce krzyczało weź te, przecież właśnie się w nich zakochałaś! a że jestem niepoprawną romantyczką to zazwyczaj słucham serca:)no i może zmienię dla nich swój styl...
    lidka144@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.giantvintage.com/product_info.php?cPath=296&products_id=18554
    Wyglądają jak Dita von Deese - niezwykły szyk, klasa i sex'appeal, który jest niedopodrobienia. Do tego czerwona szminka, szpilki i sexowna sukienka podkreślająca kształty i gotowe! Nie trzeba nic więcej, tylko trochę ponadczasowego stylu!
    dominikaperek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.giantvintage.com/product_info.php?cPath=308&products_id=19887
    Okulary idealne dla mojej dziewczyny. Są subtelne, ale jednocześnie mają w sobie nutkę zadziorności, a kanciaste brzegi dodają im charakteru. Moja dziewczyna również jest delikatna, ale jednak niezły z niej łobuz;P myślę, że ucieszyłaby się z prezentu, który wyjątkowo dobrze odzwierciedla jej styl i naturę.
    Podrawiam,
    Michał
    michalpom@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. http://www.giantvintage.com/product_info.php?cPath=32&products_id=12891
    Te okulary byłyby idealne dla mojego taty, który jest zabawnym gościem i na pewno z chęcią by je nosił.

    OdpowiedzUsuń
  21. http://www.giantvintage.com/product_info.php?cPath=320&products_id=16834
    Są eleganckie, kocie więc idealnie pasują do mnie, bo mój chłopak przyrównuje mnie do kotka, a dziś jest dzień kota więc byłby to idealny prezent dla mnie :)poza tym idealnie pasowałyby do moich oryginalnych ubrań i stylu i byłyby miłą odmiennością od moich wielkich much :) ewe_hell_m@o2.pl Ewelina

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger