▶▷ New item : Ilovevintage dress / Su Hu fashion / natureshop shoes timberland ◀◁

Hej, hej, hej..
Wczoraj po raz pierwszy doświadczyłam śniegu tej zimy..co prawda dzisiaj już go praktycznie nie ma, ale zawsze to coś.
Przyszło do mnie kilka paczek i tymi nowościami chciałam się dzisiaj pochwalić.
Nowości w mojej szafie:

pants / shirt / shoes - kissjane | sweater - lullabylov


Jakiś czas temu napisał do mnie Pan z firmy natureshop.de , chętnie podjęłam z nim współpracę ze względu na buty które otrzymałam. Teraz żadna zima nie jest mi zła mając buty timberland.



Sukienka z przecudownego sklepu I Love Vintage , jest boska, na początku kosztowała 75 euro ale cena spadła do 49 euro! ;) Jest już moja!!
przymierzam się jeszcze do zakupu tych butów :)


Jak już pisałam jakiś czas temu, niemiecka projektantka Su Hu wysłała mi zaproszenie na fashion week Berlin, niestety kilometry które musiałabym przejechać uniemożliwiły mi wyjazd.
Dzisiaj otrzymałam tunikę projektu Su Hu. Dziewczyna ma naprawdę przyjemne projekty, tutaj możecie przejść do jej strony i zlookać co nie co ;)


Aha.. no i jeszcze jedno info!


Niebawem konkurs ;)

9 komentarzy:

  1. fantastyczne zdobycze <3 cudeńka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba Ci zazdroszczę, pff. na pewno Ci zazdroszczę takich skarbów ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ TAM ;) W sumie... czasami sama sobie zazdroszczę że nie żal mi wydawać tyle kasy ;) a butów to mój R mi zazdrości, nawet kazał mi w nich spać :D ahaha!! :)

      Usuń
  3. Rany, te spodnie i bluzka są prze-piękne! Już je widzę w zestawaaach.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są świetnie, niesamowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są ekstra a sukienka też się ciekawie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger