••• SUHU tunic / h&m skirt •••

Przechodzę przez pewien okres niezadowolenia. W szafie przewracają się w dość dużej liczbie ubrania ciemnie, czarne , szare. Gdzie są kolory pytam?! Bluzka, a tak naprawdę tunika jest moją ulubioną czarną rzeczą z szafy. Chcę kolorów, chcę kolorów. Jestem dziecinna, przy zastanawianiu się co wybrać : czarne coś czy kolorowe coś, myślę : chcę wyglądać poważnie więc wybiorę czarną. I co? Rozpaczam... ;)

A tak z innej beczki:
LOOKBOOK | TUMBLR | TWITTER | PUDDING






blouse (tunic) - suhu
skirt - h&m %
shoes - heppin
breclet - studiopomyslow
bag - secondhand
earring - westrags

17 komentarzy:

  1. świetna stylizacja!:) sama również bym się tak ubrała i czułabym się wybornie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja cudownie komponuje się z pięknym kolorem twoich włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Fajne kolory. Masz super butki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą spódnicę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna jest prostota tego zestawienia i ta koronka dodaje wyjątkowości ;)

    a kolory, też mi ich brakuje, dlatego przeglądam kolekcje wiosna/lato, na moim blogu o nich ;) pozdrawiam

    http://il-specchietto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. boże, jaka cudowna bluzka! w ogóle cała stylizacja genialnie do Ciebie pasuje! uwielbiam Cię oglądać <3

    Kaśka K.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam taką czarną spódnicę ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. z przykrością stwierdzam, że kiedyś byłaś bardziej wyrazista.

    OdpowiedzUsuń
  10. ta bluzka+spódnica - cudowne połączenie! :D

    Alto

    OdpowiedzUsuń
  11. Monia
    daj mi dietę,bym mogła tak ładnie wyglądać jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw bajka, ale za mało szalony na ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna spodnica, no i tatuaz aparatowy!
    PS: po jakims innym Twoim blogu widze ze bylas/ jestes w Niemczech? czy sie myle?

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak czy siak pięknaś w czarnym!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger