∇∆ westrags leggins / fandoo ∇∆ gipsy warrior breclet ∇∆

Legginsy są moją ulubioną nową rzeczą w szafie, zainteresowały mnie przez wszyty na kolanach skóropodobny materiał , pochodzą ze strony Westrags za 9,99 euro. Dość często odwiedzam tą stronę , można na niej znaleźć wiele tanich rzeczy, od butów ,
ubrania po biżuterię ;)
ps.biorę udział w konkursie, jeżeli macie ochotę - oddajcie głos na moją stylizację ;) TUTAJ








leggins -
westrags
shirt - shoppalu
shoes - natureshop
breclet - gipsywarrior
ring - westrags
clock - edibazzar
bag - etnohouse
blazer - retrofuturo

9 komentarzy:

  1. Zegarek podobny do D&G medicine ;3 i fajne szczewiki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty!

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurtka *.*

    zapraszam: http://kolorowy-swiat-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest po prostu genialna :)

    Pozdrawiam !
    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię kratkę. I ta czerwona jest super. Torebka też bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. AMAZING blazer. Love how you've worn it with another chequered piece, and the big clompy boots finish the outfit off perfectly.

    The Undercover Dress-Up Lover x

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger