Wolf Gang - Midnight Dancers ~ ♪♬

Mam coś takiego , że gdy widzę dziewczyny poubierane w ładne sukieneczki, chcę być taka jak one. Ładnie uczesane, wymalowane.
Zakładając tą sukienkę z junkshop07 chciałam wyglądać jak one. Niestety to są jedynie wyobrażenia, sukienka jest śliczna, ale ze mną jest coś nie tak ;)

W chwili obecnej mamy ''zimę'' , przeczekam ten chłodny okres i założę ją ponownie, lecz następnym razem obejdzie się bez narzekań. : )

de.

Ich habe sowas in mir dass wenn ich Mädchen sehe die schöne Röcke tragen möchte ich sein genauso wie die. Schön gemachter Friseur, Make-up. Als ich den Rock von junksop07 angezogen habe, wollte ich genauso aussehen wie die anderen Mädchen. Aber das sind nur Träume. Der Rock ist wunderschön, aber mit mir stimmt irgendwas nicht. Wir haben jetzt „Winter“; ich warte mal ab, bis es vorbei ist und ziehe es nochmal an.






dress - junkshop07
coat - h&m %
shoes - czasnabuty
earring - fashionfreak
bag - second hand

26 komentarzy:

  1. Mamto :) Zawsze lubiłam sukienki i dłuuugie spódnice (na kimś), ale wyglądam w nich jakoś nie po swojemu. I poza nielicznymi wyjątkami (sukienek mam całkiem sporo) przez cały czas noszę różne odmiany spodni (namiastką sukienki jest czasem kolorowa tunika). Był taki czas, gdy nosiłam spódnice do kolan założone na spodnie. Dopiero wtedy czułam się komfortowa. Sama spódnica jakoś nie bardzo. :)

    p.s. Widzę, że powrót do obserwowania szafiarskiego tagu na blipie okazał się być słuszną decyzją. Kolejny blog do czytnika (sama szafiarskiego nie prowadzę, ale czasem komentuję cudze) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest genialna, wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięna jest ta sukienka:D że tak powiem 'w pełni wpasowuje się w mój styl':) Jakbyś chciała sprzedać - daj znać:D cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka świetna! I te prześwity;)
    Pozdrawiam Ania
    Zapraszamy SilesiaStreetLook :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz super! ta kolorystyka! :-) jestem zachwycona!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetneee kolory ! . Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze Ci w niej;) masz świetną figurę! jest czego zazdrościć, ciesz się z tego, bo nie wszystkie dziewczyny tak mają. jak musiałabyś narzekać mając 170cm i 85kg żywej wagi? noo a ja jakoś z tym żyje..

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienkę masz niesamowitą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest niesamowita, ale ja bardziej zwróciłam uwagę na buty. Myślisz, że da się je jeszcze kupić? Są boskie! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna torba. wiadomo SH to skarbnica ;) płaszczyk również mi się podoba.

    pozdrawiam

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Niewiarygodnie obłędna torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz, cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahah, rozumiem, że te narzekania, to rodzaj kokieterii :P Mnie się ten zestaw bardzo podoba, sukienka sam niebanalny sex (szkoda, że płaszcz przeszkadza w dobrym wyeksponowaniu, ale rozumiem - temperatura). P.S. Nie znudziła Ci się może ta różowa marynarka (tak, tak ta właśnie:P)? Buzi z zamrożonego mieszkania na Ładnej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja.
    Prosimy o pomoc w rozkręceniu naszego bloga, z góry dziękujemy/ http://thetrianglee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz przecudownie w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger