★★ ART IS DEAD. SOUVE BAG !

Dzisiejszy wpis (tekst) został zainspirowany wpisem Venili. Statystyki mówią mi , że dziennie wchodzą na mojego bloga setki osób. Interesuje mnie po co tu wchodzicie skoro milczycie : ) (jak to dziwnie brzmi) , co tu widzicie a czego nie. Dlaczego milczycie ?
Skoro zaglądacie, coś was ciągnie. Macie szanse , wypowiedzcie się. Niemiłe komentarze chętnie przygarnę (zatęskniłam!).

Taaaak wiem... znów parka. Co poradzić skoro jest taka wygodna!
Innym razem przybliżę wam bluzkę, która zasługuje na dużo uwagi. Tak wiem.. jest czarna
ale widzicie to serducho zakrywające biust? Tutaj możecie zajrzeć jak wygląda bez marynarki.

DE:

Heutig Eintragist eine Inspiration vom Venili Eintrag.
Statistik sagt mir das täglich mein Blog mehrere hundert Leute besuchen. Aber mich interessiert für was besucht ihr meinen Blog wenn ihr keine spure hinterlässt. (das klingt irgendwie komisch), was sieht ihr hier ? und was nicht? Warum lässt ihr keine Nachricht? Kommentar? Wenn ihr Meinen Blog guckt muss was euch hier gefallen. Ihr habt die Chance eine spure hinterlassen. Unangenehme Kommentare nehm ich gerne an
( die habe ich schon vermisst )



Ja ich weiß…schon wieder eine neue Jacke. Ich kann nichts ändern! Die ist so bequem.! Beim nächsten Mal zeig ich euch mein neues T-shirt. Verdient aufmerksamkeit.
Ich weiß… ist schwarz, aber habt ihr das Herz gesehen? Bedeckt meine Brüste.
Hier könnt ihr gucken wie das ohne Jackett aussieht.



- tschüs! ;)








parka - projektmleko
blazer - sheinside
pants - kissjane
blouse - britstyle
ring - zielonykot
bag - souve
sunglasses - giantvintage

36 komentarzy:

  1. wchodzę tu bo uwielbiam Twój styl... to że jesteś taka kolorowa!! masz zajebi**e włosy i w ogóle uwielbiam Cię!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna stylizacja, wyglądasz genialnie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kurtka, ma fajny kolor i krój. I oczywiście buty! są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zagladam, moze nie codziennie, ale zagladam - zeby sie zainspirowac, cos podpatrzec - tak jak na inne blogi z listy polskie-szafy. rzadko wypowiadam sie na jakis temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że czerpiesz stąd inspiracje! :)

      Usuń
  5. parka jest świetna!:DDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, mnóstwo wejść na bloga, a tylko jakiś odsetek wypowie się. Mam podobnie - dziennie około stu osób odwiedza mojego bloga, komentarza ani jednego. Szkoda, bo chciałabym wiedzieć, co jest dobre, a co robię źle, żeby móc go poprawić i sprawiać, by był coraz lepszy.
    Już ostatnio pisałam, że ta bluzka jest prześliczna. I podoba mi się kolor Twoich spodni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem ci się rozkręci;) moje początki były również marne, szkoda że stare wpisy skasowałam, teraz tego żałuję :) 3mam kciuki!!:}

      Usuń
  7. A ja wchodzę, bo teraz mało kto ubiera się tak kolorowo. Wszędzie nuda i szarzyzna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ja rzadko oglądam blogi na których w kółko dominuje czerń i prostota ,czyt. biurowy zestaw ;)

      Usuń
  8. Wszystko cudowne! Bluzka Przepiękna, spodnie też, a parki zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. odwiedzam z każdym nowym postem, a ostatnio zostawiam pod kazdym komenta! także ^^ ogólnie jestem twoja fanka od ok dwóch lat (wtedy zaczelam sie interesowac blogami szafiarskimi), no i tak zostalo. jestes ekstrawagandzka i nie widza na tobie ciuchy z sieciowki ale ubraniowe perelki.

    OdpowiedzUsuń
  10. A i zapomniała bym lubię cie jeszcze za to ze jestes prze prze przesymapatyczna i masz dystans do siebie. Normalnie odpisujesz na komentarze z konstruktywna krytyka, nie traktujesz je jak atak. nie to jak inne blogerki. albo ich w ogole nie opublikuja albo odpisza w dziwnym styluu, ze nie wiadomo czy sie smiac czy plakac... ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesuuuuuuuuuuuu.. jak mi miło!! :) bardzo się cieszę!! Fajnie mieć takiego fana :)
      <3

      Usuń
  11. Jeny Monika, te spodnie są przepiękne, lista rzeczy, co do których wyczekuję z utęsknieniem, aż Ci się znudzą zaczyna się wyyydłużać. Jeśli zaś o krytykę chodzi, skoro takiej łakniesz: wiesz dobrze, że jestem fanką Twojego stylu i bloga. Tylko jedna rzecz mnie troszeczkę razi: czasami nie zwracasz uwagi na to, jak piszesz. To znaczy - pojawia się sporo błędów, tak jakbyś stworzyła wpis i potem nie sprawdziła czy wszystko w nim gra. Ale to taka mała uwaga i myślę, że wystarczy odrobina koncentracji nad tekstem, żeby te błędy zniknęły. Buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajaaaaaaaa .. ;p u mnie i z pisownią i z poprawną polszczyzną jest problem. ciężko mi napisać chodź jedno zdanie bez żadnego błędu ;) to taka moja blizna , która nie zejdzie ;) ale dzięki!! :}

      Usuń
    2. Oj, tak czy siak, jak już pisałam zawartość wynagradza wszystkie błędy, właśnie przejrzałam Twojego bloga od początku do końca (tak, nudzę się w pracy)i kurcze, dziewczyno - taka stylówa jest ponad wszystkimi stylistycznymi niedociągnięciami. :)

      Usuń
    3. Hehehe, przynajmniej nie siedzisz bezczynnie ;) Fajnie fajnie, i jeszcze raz fajnie że tak Ci się ''podobam'' ]:-> , ale ale... Twoja stylówa widnieć będzie w Wawie!! ;)

      Usuń
  12. lubię sobie podpatrywać, co masz na sobie :)... poza tym, zazdroszczę Ci takiego operowania niemieckim, ja po 8 latach nauki w szkole, znam jakieś marne podstawy :/ ... ale pewnie, jakbym zamieszkała w Niemczech, to by się to zmieniło ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. dzisiaj pierwszy raz dopadłam Twojego bloga i jestem oczarowana! świetne kolory, mi zawsze tego brakuje i mimo że z tym walczę i tak najczęściej wybieram czerń.
    Podoba mi się, że piszesz w dwóch językach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakieś 2-3tygodnie temu pierwszy raz tutaj weszłam przez przypadek! I pierwsze co mi się spodobało to Twoje kolczyki na twarzy bo to mój świat;* a potem zaczęłam ogądać zdjęcia i musiałam przyznać ze się świetnie ubierasz, wydaje mi się że jesteś sobą, a co najważniejsze że nikogo nie naśladujesz.całus;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, mamy podobnie, bo gdy ja zaczynałam przeglądać blogi , to zazwyczaj ciągnęło mnie do kogoś kto miał właśnie kolczyki :D dziękuję! :)

      Usuń
  15. ja zaglądam tu codziennie. mamy coś wspólnego ze sobą, a mianowicie pochodzimy z tej samej miejscowości. ciekawi mnie co robi w wielkim świecie i jak dalej się ubiera rodowita tomaszowianka. co prawda spotkałam Cię kilka razy na tomaszowskich ulicach i oczarowałaś mnie bijącą od Ciebie sympatią, przełamaniem ulicznej monotonii, kolorami, kolorami, kolorami i swoją nietuzinkowością;p. i mimo iż Cię nie znam osobiście to bardzoo Cię lubię;D poadrawiaaaam;*:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! czytając Twój komentarz , moje oczy wyglądały mniej więcej tak - O.o . ;) To pozytywny wynik zaskoczenia :) bardzo mi miło! dziękuję za miłe słowa i za komentarz :) pozdrawiam!

      Usuń
  16. Zaglądam tu prawie przy każdym poście. Głównie z ciekawości. Niektóre rzeczy mnie inspirują. Przede wszystkim podoba mi się to że masz swój styl i dobrze się czujesz w swoich ciuchach. Gdyby tak nie było, od razu dałoby się to zauważyć. I to jest imponujące.

    OdpowiedzUsuń
  17. Buuu! zazdroszczę! u nas jeszcze za zimno na wiosenne ciuszki ;-) Aja mam już dośc ciepłych ubrań;):)
    PS. Fajnaa torebeczka ;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja lubię podglądać twoje buty i rajtki.
    i dodatki też lubię.

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja lubię podglądać twoje buty i rajtki.
    i dodatki też lubię.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja odwiedzam Twój blog dlatego, że mam go w zakładkach. wchodzę codziennie lub ewentualnie co 2-3 dni. nie jaram się Twoimi stylizacjami, uważam, że ubierasz się normalnie. ale... wchodzę nadal. po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie ! :)

    zapraszam na mojego bloga i mam nadzieję, że zostawisz jakiś komentarz :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wytropiłam Twojego bloga po Modzie Polskiej,
    praca, tuzin dzieci...
    nie mam czasu na rozpisywanie się, podglądam bo inspirujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki z Ciebie kolorowy ptak, miło podpatrzeć:) Ja nie mam tyle odwagi jeśli chodzi o strój. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger