PEPITA & PASKI | | | RED VANS & KATSU BAG


Wczoraj widzieliście vansy na sportowo a dzisiaj trochę na causul'owo.


Kolejny raz biorę udział w konkursie Siemens Fresh Look , jeżeli podobają Wam się moje stylizacje, ucieszy mnie fakt jeśli zagłosujecie na jedną z nich
z mojego portfolio -
click click <<<

Jestem mega zakochana w tej marynarce, mogłabym ją nosić codziennie ale boje się że szybko mi się znudzi ;)










shoes - vans via ebuty.pl
pants - h&m %
bag - katsu
blazer - sheinside
body - retrofuturo
scarf - szaleo
breclet - zielony kot
rings - oasap , josign
sunglasses - giantvintage
Link

23 komentarze:

  1. cunde masz te okulary, marynarka swietnie wyglada z ta pasiasta koszulka! no calosc jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jesteś na mega-luzie jeżeli chodzi o ubieranie się. Tego Ci zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie pepitka i pasków. :) Ogólnie cały wygląd mi się bardzo podoba, każdy element, dodatek. Wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka z koszulką robią mi jakiś misz-masz optyczny, ale pewnie o to chodziło. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to połączenie pasków i pepitki jest rewelacyjne, poza tym dodatki i wszystko idealnie dopasowane kolorystycznie, rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonała marynarka. Wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niespodziewane, ale bardzo świeże połączenie wzorów, podoba mi się! torebka jest fantastyczna no i masz świetną fryzurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak zwykle zachwycająco :-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. The bag is so cute:)

    FASHION CAT
    www.myfashioncat.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie! Bardzo pomysłowo i piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja i super kolor Vansow :)


    http://style-xyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że nie sądziłam, że pepitka z paskami będzie wyglądać tak fajnie! Pierścionki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie super marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko ty mogłaś to tak połączyć i za to właśnie cię uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie dziwie się,ze chcesz ciągle nosić tą marynarkę,bo na prawdę jest genialna:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, pepitka i paski wyglądają razem genialnie! Poza tym cudo komin, cudo torebka i cudo portki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super torba

    Nowa kolekcja wiosenna zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne połączenie pasków i pepitki <3 a do tego ten żółty i torebka niesamowita, oczu nie mogę oderwać ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger