PROJEKTMLEKO!

Za idealną parką rozglądałam się od kilku lat. Już prawie doszło do tego , że kupiłam zwykłą typową zieloną parkę. Na szczęście zrezygnowałam! Tą którą mam na sobie pochodzi ze sklepu projekt mleko (zajebista nazwa) , jest piękna bo kolorowa , jest idealna bo ma cudowną podszewkę! i co najlepsze.. jest moja!
Pogodę mamy bajeczną bo wiosna pełną parą, + 14 nie schodzi z termometra!
a jak u was? też czujecie wiosnę?









Linkparka - projekt mleko
jacket - OTF
blouse - britstyle
pants - sheinside
shoes - kissjane
earring - deserowa
bag - souve

24 komentarze:

  1. Nice look!I like this shoes.

    OdpowiedzUsuń
  2. parka mi się nie podoba, ale tak poza tym, to zestaw świetny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz zjawiskowo, choć nie gustuje w tego typu obuwiu całość świetnie pasuje, parka ma cudowny kolor, taki soczysty idealnie wpasowuje się w wiosenne klimaty, ale najbardziej podoba mi się koszula, jest śliczna :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) są gusta i guściki, ja osobiście bardzo lubię te buty..i o dziwo mój chłopak też ;)

      Usuń
  4. jak tu jej nie czuć ; ) super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje udanego zakupu :)
    Wiosnę już czuć w powietrzu, mam nadzieje że teraz będzie już tylko cieplej. Bardzo ciekawa bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się, co mi się najbardziej podoba w całym tym stroju: bluzka? spodnie? marynarka? torba może? I chyba nie umiem się zdecydować, wszystko jest genialne!
    Chyba nie da się nie czuć wiosny, kiedy za oknem cały dzień świeciło słońce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe.. każdy zawsze znajduje coś dla siebie ale odzielnie ;)

      Usuń
  7. Ja również nie umiem się zdecydować...Kolor włosów też jest zajebisty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, bluzka taka bardzo mrau - ale Tobie pasuje, bo masz ładny brzuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tu mimo wszystko królują zdecydowanie buciory !


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze wystrzałowo, ale ta plastikowa opaska mnie odrzuca... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plastikowa opaska z h&m'u a 5zł raatuje mnie przed samobójstwem przez moje włosy :D (smile)

      Usuń
  11. a mi sie wydawalo ze zestawik z kurtka wyglada fajnie, a tu prosze, pod nia masz taka piekna marynarke i bluzeczke!!! cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, fajna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna parka jaka jest jej cena bo nie mogę znaleźć na tej stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj w linku jest ich e-sklep :) http://projektmleko.home.pl/DZIEWCZYNY-k15-0-3-default.html Wszystkie produkty Wraz z cenami ;-))

      Usuń
  14. stylizacja z pasiastą marynarką genialna, mistrzostwo ;) pozdrawiam

    http://il-specchietto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak... :)
    pasiak to absolutny faworyt

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger