RED DRESS ★ ~ cooler than the red dress cause I'm cooler, cause i'm cooler


Jako kobieta uwielbiam ubrania eleganckie, koktajlowe i balowe suknie ale z umiarem. Jak ta którą mam dzisiaj na sobie. Żeby było dziwnie założyłam na nią koszulkę z secondhandu i marynarkę sheinside. Żeby było jeszcze dziwniej założyłam parkę : D
Ta przepiękna sukienka ze sklepu Dagnez miała odgrywać rolę tiulowej spódnicy! Takiej o jakiej zawsze marzyłam. Wyszło tak jak wyszło. Dobre rozwiązanie by wyglądać lajtowo! ;)

Sklep sheinside ma dla Was kupon rabatowy na zakupy -20% , możecie go wykorzystać wpisując hasło Monika20.

Na moim facebook'u możecie przejrzeć o wiele więcej zdjęć , którymi nie chcę zaśmiecać bloga.

- tschüs! ;)











skirt (dress) - suknie.net
shoes - heppin
blazer - sheinside
parka - projektmleko
sunglasses - giantvintage
bag - secondhand
t-shirt - secondhand
earring - westrags

22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, marynarka w pepitkę świetnie się prezentuje z tą spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* świetnaa sukienkaa ! <3 buty też mi sie podobąją , aaa ta parka ! <3
    zapraaszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna suknia i ciekawy pomysł na potraktowanie jej jako spódnicy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło jak wyszło? Wyszło świetnie! Cały strój prezentuje się super, choć najbardziej podoba mi się spódnico-sukienka i ta marynarka. Cudo. :) I uwielbiam okulary, a Twoje są nieziemskie.
    Dzisiaj u mnie pojawi się pewnie nowy post, już teraz zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne połączenie marynarki ze spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjęcie ♥

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for your always kind comments!
    You look amazing, really nice 50's kinda vibe to it :)

    Xo Jules
    http://www.stylebyjules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeeeej, to Twoja pierwsza stylizacja, którą w całości połknęłam, wszystkie są świetnie skomponowane, ale osobiście nie dla mnie, a ta - cuuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. no super to wszystko razem wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w Twojej marynarce! Też chcę taką!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję szperać po sh, tam można znaleźć wiele ciekawych rzeczy ;)

      Usuń
  11. pięknie wyglądasz, sukienka w roli spódnicy jest boska:)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnica jest genialna i swietne masz okulary!

    OdpowiedzUsuń
  13. Diva w takim wydaniu... zazwyczaj tylko oglądam a nie komentuje, ale tym razem nie mogłam się powstrzymać ;)
    oczywiście wszystko zrobione po Twojemu (ta parka itd.) co oczywiście nadaje wyrazu. Ale bez tej parki jest to strój oszałamiający! :) Bardzo mi się spodobało. Klasyczne buty, piękna spódnica i fajna góra. Gratuluje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 ;) nie mogło obyć się bez ''mojego'' połączenia! wtedy nie byłabym sobą ;) również pozdrawiam :)

      Usuń
  14. obłędna stylizacja:) sukienka cudna<3
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger