Austra - Beat And The Pulse



Z racji , że biorę udział w konkursie i dzisiaj jest ostatni dzień kiedy można oddać GŁOS na moją stylizację, chciałam Was bardzo mocno z całego serducha poprosić o zagłosowanie na mnie TUTAJ.


Od zawsze chciałam mieć zegarek taki , który będzie i zgrabny i ciekawy. Lazy cutie to sklep , w którym znalazłam dla siebie idealny zegarek. I to nie byle jaki ;-) Zegarki są produkowane w mini-seriach 100 sztuk.
i można je nabyć - www.lazycutie.com & www.shwrm.pl

Nagrodą jest bon o wartości 100 zł na zakupy w H&M.
i jak na razie jest malutko zgłoszeń ;-)


pants - h&m %
shirt - atmosphere
jacket - retrofuturo
vans - ebuty.pl
breclet - shains
bag - fashion people
shawl - szaleo
glasses - giant vintage
 ring - josign




20 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja;D Genialna marynareczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. boże, boże! zakochałam się w tym zegarku! *.* stylizacja też świetna - vansyy ah!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekaw połączanie bluzki z marynarką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaa!marynarka ma potencjał! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. też tak sądzę! sama bym taka chciała :)

      Usuń
  6. świetna koszula i super dodatki :*

    http://kolorowyswiatblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka jest po prostu szałowa! istne cudeńko!
    Shainsy na ręku - świetna ozdoba, uwielbiam je :)
    No i vansidła im zawsze na tak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka! <3 Przeglądałam Lazy Cutie Watches - są prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, Ty zawsze masz takie:)! Szczególnie podoba mi się koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw !! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka czekała na swoją nową właścicielkę 3 miesiące na stronie Retrofuturo, najważniejsze to odkryć potencjał drzemiący w tych rzeczach! Monika ma super oko ;) Pozdrawiamy! Retrofuturo

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna marynarka i zegarek ! Ogólnie genialna stylizacja!
    Zapraszam! ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie slicznie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger