fauvorite cosmetics :-)

Pomyślałam........ może napiszę kilka słów o ulubionych kosmetykach, które lubię używać i oto co wyskrobałam na klawiaturze.

1) Złota pomadka do ust Essence , podkreśla naturalny kształt ust i ładnie się błyszczy. 
Kupiłam ją na przecenie za euro.
2) Tusz do rzęs Essence, kupiłam go kiedyś w Rossmanie i wystarcza mi na bardzo długo, bo rzadko kiedy maluję rzęsy. Nie skleja ich , za to ładnie rozczesuje.
3) Pomadka do ust Nivea , lekko koloryzuje usta i nawilża je. Używam jej zawsze gdy przesuszą mi się usta.
4) Moje dwa ulubione lakiery do paznokci essence. 
Złoty nr 64 be optimistic , drugi to odcień miętowego nr 79 viva la green. 
5) Róż do policzków e.l.f w kremie, jestem z niego bardzo zadowolona. Wiem jak się z nim obchodzić, daje naturalny efekt zarumienionych policzków. 
Tutaj o nim pisałam - click.
 

 Podzieliłam ulubione kosmetyki na dwie części, druga to balsamy, kremy i żele pod prysznic.
1) Krem Nivea, odkąd pamiętam nauczyła mnie go używać moja mama, był zawsze w łazience, w torebce i tak pozostało. Próbowałam go zmienić ale z takim skutkiem , że po kilku dniach do niego powróciłam ;-)
2) Antyperspirant w kulce Nivea Happy time, ma niesamowicie świeży zapach, który się utrzymuje. 
3) Balsam do ciała Garnier . Poszukiwałam dobrego balsamu do ciała, po którym moja skóra nie będzie sucha. W chwili obecnej jestem w trakcie testowania tego balsamu.Na początek napiszę, że ma bardzo ładny zapach i gęstą konsystencję.
4) Peeling do ciała anatomicals. Kilka miesięcy temu testowałam ich kosmetyki z pozytywnym uznaniem.
Peeling ma cudowny zapach i i najgrubsze granulki, które bardzo dobrze działają na skórę. 
5) Masło do ciała anatomicals , byłam bardzo z niego zadowolona i mogę godnie polecić ;-)
6) Żel pod prysznic bebe young care , uwielbiam ich żele. Mają delikatne zapachy i nawet troszkę się utrzymują ;-)



5 komentarzy:

  1. polecam peeling, http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błąd w tytule, zjadłaś U- favoUrite.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery do paznokci essence! Polecam jeszcze żółty i szary tej marki do kolekcji:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam och dużo dużo więcej, pokazałam tylko moje dwa ulubione odcienie :) ale dziękuję!

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger