Garden tights. awesome!

Jeżeli macie wybrać pomiędzy cienkim obcasem a grubym słupkiem zdecyduj się na opcję numer dwa. Prawie zrobiłam listę za i przeciw dlaczego te buty a nie inne. Genialnie prezentują się na nodze i podkreślają moje nowe rajstopy. No i nareszcie mogłam wyjąć z szafy letnie prześwitujące bluzeczki, które mam praktycznie za darmo ze sklepu Mohito (wygrałam bon na zakupy w jakimś konkursie na facebook'u rok temu) . Odważne połączenie kraty z serduchami na bluzce i do tego rajstopy na których wyrósł mi ogród (?)
I najważniejsze.. jak wspaniale prezentuje się moja nowa torebka na grubszym łańcuszku ;-)

Dzisiejszy dzień obfitował w wywalone ciuchy z szafy i dużą selekcję, dlatego jeśli macie ochotę coś odkupić , zapraszam - > > > https://www.facebook.com/Mukaclothing





blazer - retrofuturo
skirt - h&m %
tights - vintageshop
shoes - heppin
sunglasses - no name
breclet - romantica
blouse - mohito
watch - lazy cutie
bag - shopAlike

26 komentarzy:

  1. uwielbiam cie *.*
    nietypowe połączenie ..hm uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rajtki!!!

    bardzo fajny look :) och i ja również wybrałabym buciki na grubym słupku :D:D:D

    Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i ekstrawagancko zarazem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak Ty to robisz, że łącząc wzory tak mega to wygląda? < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem ;-) ubieram to co podejdzie pod rękę ;-))

      Usuń
  5. Wielkie "wow" naprawdę :). Zestaw cudowny, z chęcią sama bym się tak ubrała! A rajtki skarb <3

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne, lubie jak sie "tyle dzieje" na nich!

    OdpowiedzUsuń
  7. UWIELBIAM miksowanie wzorów, wow wow wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam miksowanie faktur, kolorów i w ogóle wszystkiego, także nie mogę powiedzieć nic innego jak tylko - podoba mi się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so lovely!


    xx
    Giveaway on my blog!
    http://www.eugenemarseille.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo gustowne zestawienie:) najbardziej przypadły mi do gustu rajstopki:) są świetnie:)
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rajtuzy z wyobraźnią!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, rajstopy i buty - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz;)
    Odważny zestaw, ale jest świetny:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw świetny. Najbardziej podobają mi się marynarka i rajstopy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ ładnie wyglądasz! Strasznie żałuję, że nie kupiłam tej spódnicy. Masz niesamowitą kolekcję rajstop. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te połączenia wzorów - jesteś wielka :D a rajstopy - uwielbiam! nie mogę się napatrzeć na tą stylizację :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your shoes !! <3

    http://mademoiselle-agatha.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger