M A R M O L L A D A

M a r m o l l a d a ,

właścicielka i projektantka .
Szyciem, dzierganiem , wyszywaniem , szydełkowaniem i robieniem na drutach
interesowała się już w dzieciństwie A wszystkiego nauczyła się od babci.

Konkretniej.

Od 2,5 roku taki rodzaj spędzania wolnego czasu przerodził się dla
Agaty świetnym motywatorem i źródłem energii w pracę.

Tu z mojego serca wielkie ukłony w stronę młodej mamy i autorki świetnych i prostych torebek filcowych.
A także ciekawych akcesoriów do wystroju wnętrz, min:
- podkładek stołowych pod talerze
-poduszek
-portfeli
-koszyczków (np na owoce)
-kosze na drewno
-uchwyciki na jajka
i inne..

Jak pewnie dowiedzieliście się jakiś czas temu, uwielbiam torebki filcowe.
Podbiły moje serce już dawno temu ale dopiero teraz wiem jaką siłę na internet.
Poniżej przedstawiam Wam moje ulubione projekty.

Ogromne torebki wykonane z wełnianego filcu w różnych kolorach.






Fioletowa teczka w formacie A4
(ten kolor spodobał mi się najbardziej).


Solidny kosz na drewno wykonany z wysokiej jakości wełnianego filcu.


Podkładki stołowe pod talerze. <3
Bransoletki..


Koszyczek bądź miska (przydatny i na owoce bądź kosmetyki, biżuterię i inne fajne rzeczy)
moje dwa ulubione kolory ;)

Zdjęcia pobrane ze strony :
PAKAMERA.PL
DECObazaar.com

19 komentarzy:

  1. Genialne rzeczy. A torebki najbardziej mi się podobają z chęcią też bym chciała jakąś ładną filcową torebkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego chciałam Wam pokazać te cudeńka. Ja z chęcią zgarnęłabym prawie wszystkie wymienione tutaj rzeczy ;-) pomijam kosz na drzewo - nie mam kominka ;D ale torebki <3

      Usuń
  2. o mamo! powiem Ci, że ja za filcem nie przepadam, ale ta forma i te rzeczy są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam ludzi, którzy potrafią tworzyć takie cuda. Ja, niestety, do szycia, dziergania, robienia na drutach mam dwie lewe ręce. :D Chętnie przygarnęłabym którąś z tych pięknych toreb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja ich także podziwiam. niestety nawet nie potrafię robić na drutach ;) w szkole nas tego uczyli i nie wiem nawet jak się z tego wymigałam ;)

      Usuń
    2. Nas nie uczyli i to był błąd. Moja mama jest całkiem niezła w te klocki, szyła już dla mnie parę rzeczy i robiła na drutach, ale ja jakoś nigdy nie byłam w tym dobra. Jako dziecko próbowałam robić na drutach, ale nie mam do tego cierpliwości. Może kiedyś jeszcze spróbuję. ;)

      Usuń
  5. Świetne rzeczy, najbardziej urzekła mnie fioletowa kopertówka i podkładka stołowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wykorzystanie filcu! :) jak kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te rzeczy:) Najbardziej podoba mi się kopertówka i bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. originalne te rzeczy :)

    http://kolorowyswiatblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. są świetne!:)) nigdy nie używałam niczego filcowego, ale chyba zacznę dzięki Tobie!:)dzięki

    OdpowiedzUsuń
  10. taka duza liekona torba bardzo by mi sie przydala!

    OdpowiedzUsuń
  11. te ogromne torby są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubisz filc? Odwiedź www.facebook.com/FilcArt

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger