NEW IN : jeans dress | mikado sticks

Przy wczorajszych zakupach natrafiliśmy na szaloną promocję obrazu. R, od razu załadował go do wózka, a ja przez drogę do kasy ciągle powtarzałam , że nie mamy gdzie go powiesić ale chyba znalazłam odpowiednie miejsce ;-)
Sukienka ze sklepu lejdi.sklep , na tą samą sukienkę polowałam w sklepie westrags.de , niestety wykupiono mój rozmiar. 
I oczywiście małe co nie co, paluszki Mikado zostały zjedzone kilka godzin temu , nie mogłam się im oprzeć. Pomarańczowe i miętowe paluszki zostawiłam na ''później'' ;-)

picture - kaufland 4,99€ / dress - lejdi.sklep.pl



11 komentarzy:

  1. cool!
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na stylizacje z tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to teraz w sukienkę i pokazać się światu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, kocham paluszki w czekoladzie :D
    Czekam na zestaw z sukienką :)

    Pozdrawiam!
    http://strasznaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj postanowiłam zostawić Tobie komentarz. Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętasz, ale kiedyś prowadziłam swój dziennik ze zdjęciami (po nicku powinnaś domyślić się kim jestem;)) Przyznam się szczerze, że bardzo zaniedbałam bloga i chyba już go porzuciłam (?) w każdym razie wróciłam, ale z innym adresem i inną tematyką. Ty uderzasz w modę, ja w sztukę;) Przyznam się szczerze, że lubię zaglądać na tego bloga, chociaż nigdy go nie komentowałam. A Twój styl uwielbiam! Eklektyczny, kolorowy, oryginalny. Uwielbiam takie pozytywnie zakręcone osoby jak Ty! Co tu dużo mówić, masz wyobraźnię i potrafisz łączyć ze sobą ciuchy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO obraz cudo:)! A sukienka rewelacja, czekam jak pokażesz ją na sobie, razem ze świetnie dobranymi dodatkami, a Ty to potrafisz!:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger