NEW IN : shopalike

Raz na jakiś czas można pochwalić się nowością w szafie. Tym razem padło na torebkę , którą znalazłam w sklepie ShopAlike.pl . Torebka dotarła w ekspresowym tempie co było dla mnie miłym zaskoczeniem. Czas leci jak szalony, a to już nie całe dwa miesiące do wyjazdu ''urlopowego'' w Polsce gdzie uczestniczyć będziemy w weselu. A ja nadal nie mam idealnych butów w których mogłabym ''potańczyć''*.


* taniec - wykonywanie dziwnych ruchów do rytmu muzyki
( nie mam wyczucia rytmu ;-) OLABOGA ) .

Może doradzicie mi gdzie mogłabym kupić coś wygodnego a zarazem ładnego ?



9 komentarzy:

  1. cudowny wzór! :) oderwać oczu nie mogę ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta torebka, naprawdę. :) A co do tańczenia - rozbawiło mnie to, co piszesz, bo doskonale Cię rozumiem. Może i mam jakiekolwiek poczucie rytmu, ale ruszać się w ogóle nie potrafię. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna!

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja polecam GLANY XDDDD ihihihih :3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger