♥ PINK SKIRT & GIANT VINTAGE GLASSES / FLORAL TIGHTS ♥

Poprzedni tydzień był najbardziej męczącym tygodniem ever! Były wzloty i upadki, bóle głowy, brzucha i zęba i pierwsza przejażdżka motorem (!!) . Dzisiaj czuję każdy swój mięsień , który mówi - nie mam na nic siły. Dałam radę posprzątać mieszkanie, więc i dam radę przeżyć ten dzień tak jak trzeba.
Więc jaki był mój weekend ? Krótki ale szalony. Niedziela trwała wieczność i o to właśnie chodzi!
- A wy ? mieliście szalony weekend ?

Nadal mam do sprzedania kilka par butów i kilka rzeczy, mogę zejść z ceny ;-)
https://www.facebook.com/Mukaclothing






sunglasses -
giant vintage
skirt - aevintagestore
tights - vintage shop
shirt - jack&jones
shawl - second hand
blazer - ohmyfrock
shoes - vero-vila
watch - lazy cutie
breclet - romantica

16 komentarzy:

  1. Piękną masz teraz fryzurę! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym pierwszym zdjęciu to Cię nie poznałam. Świetna spódnica - taka dziewczęca.

    OdpowiedzUsuń
  3. taa szalony weekend :P na zajęciach hehe xD
    genialny outfit, super rajtki, nie mogę się napatrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej ! jak super:) zachwyciłam się normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zupelnie nie poznalam Cie! slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie widziałam Cie w rozpuszczonych włosach! <3 pond to przyzwyczaiłaś nas do opaski :P "dla mnie bomba siostro!" - o tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kreacja! Spódnica rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jaki mix i wszystko się trzyma kupy! super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger