TRIBAL PRINT


 Ostatnio wreszcie dotarły do mnie upragnione proste buty heavy duty .
Co u mnie? Ostatnio czas mija szybciej niż bym pomyślała. Zmiana czasu dała nam popalić. Jedna godzina a tyle potrafi namieszać. ;-)

Nadal przypominam o konkursie , w którym nagrodą jest 
100zł na zakupy w sklepie H&M !! - tutaj

a za kilka dni opublikuję recenzję różu w kremie firmy e.l.f o którym pisałam kilka tygodni temu.

 


 playsuit - axparis
shoes - heavy duty
jacket - sheinside
necklace - josign
bag - fashion people
tights - retrofuturo


28 komentarzy:

  1. ten kombinezon jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon i rajty są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory tych ciuszków, i podoba mi się kurtka oraz okulary!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję że twoje buty tej firmy "przeżyją" dłużej niż jeden sezon...:)
    Fajne zestawienie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Twoje buty nie przeżyły ;> / Dziękuję :)

      Usuń
    2. Właśnie nie! A bardzo mi się podobały, i miałam nadzieję ze sie nimi nacieszę. Po jednym sezonie całkowita klapa:/ Ale może ja mam tylko takie szczęscie?:)

      Usuń
  5. wyglądasz pięknie!

    http://stylowa-moda-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon jest świetny i muszę przyznać, że bardzo fajnie wygląda z tymi rajstopami, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) już zanim do mnie dotarł pocztą wiedziałam jak go będę nosić póki się nie ociepli bardziej ;-)

      Usuń
  7. piekny ten playsuit! piekne ma wzory i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w Twoich rajtkach! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest genialna, ale rajstopy mi do niej nie pasują :P
    Mimo to wyglądasz bardzo fajnie :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. O cholerka, ale genialny kombinezon! Mi też zmiana czasu jakoś dała w kość. Poza tym nie wiem gdzie się marzec podział. Jakoś tak… skończył się w połowie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz zjawiskowo!
    Piękny kombinezon i rajstopki SUPER ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. luks outfit! super legginsy i kombinezon i buty i kurtka!! no kurna wszystko :D:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your style!!!nice jacket. Kisses \o/

    OdpowiedzUsuń
  14. pasi mi^^
    ile dałas za buty HD?

    OdpowiedzUsuń
  15. Okulary mega, reszta odlot jak zwykle - rządzisz !

    OdpowiedzUsuń
  16. divine playsuit, you could use one of your pictures for my post on the ethnic trend? I'd appreciate it.
    XOXO
    http://the-glambition.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, super secik! kombinezon jest meega! ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kombinezon <3
    ____________________________
    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny jest ten set, buty wyglądają rewelacyjnie - mimo, że sama takich nie noszę, nie lubię, to jesteś pierwszą osobą na której mi się podobają, serio, fajnie robią całość i idealnie leżą na Twoich nogach. rajstopy, kombinezon, w sumie czad!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger