dzisiaj obejdzie się bez tytułu ;-)

Bardzo minimalistyczna biała bluzka zawitała w mojej szafie dzięki uprzejmej właścicielce sklepu SheMore, która odezwała się do mnie z zapytaniem, czy nie chciałabym przetestować , któregoś z jej produktów.
Prostota z ciekawym bardzo głębokim dekoltem przekonała mnie do siebie. Można nosić ją na kilka ciekawych sposobów. Dobrałam do niej naszyjnik ze studia pomysłów aby zakryć to czego ukazać nie chciałam ;-)

w między czasie zapraszam was na drugiego bloga glutemwmorde.blogspot.com





blouse - SheMore
necklace - studiopomyslow.pl
jeans - yes or no %
shoes - le bunny bleu
bag - katsu
sunglasses - giant vintage
watch - lazy cutie
breclet - shains


9 komentarzy:

  1. Bluzka świetna, jednakże ja cały czas jestem pod wrażeniem tej torby i na nią choruję... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten naszyjnik. :) I z każdym Twoim postem ta torba podoba mi się coraz mocniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze cio w oczka wpadła mi torebka która jest świetna:)całość super;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś zawsze kojarzyłaś mi się z tą torbą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :)
    torba i butki skradły moje serce <33

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw wymiata ! pasuje do Ciebie bardzo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. www.lenka-store.pl29 maja 2012 12:20

    Podoba mi się ta bluzka :)
    chociaż torebka robi największe wrażenie :)

    Pozdrawiam ciepło,

    a wszystkie Panie zapraszam do naszej
    Krainy Kobiecych Przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta bluzka i wcale nie taka do końca minimalistyczna;) No ale wzrok przykuwa torebka - rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super dzianinowy naszyjnik

    http://smallblackdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger