fashion2day : : małe info o sklepie !

W chwilach wolnych, kiedy posprzątam mieszkanie, wezmę prysznic i mam wszystko w głowie poukładanie , lubię posiedzieć przed laptopem , pozaglądać na inne blogi i napisać jakiś post. Z tym wpisem zwlekałam już jakiś czas. Chciałam wam bliżej przedstawić stronę, na którą natrafiłam kilka tygodni temu, przeglądając jakieś tam forum. Pisze o sklepie internetowym fashion2day.pl .

Właścicielka sklepu, którą prosiłam o kilka zdań na temat swojej strony napisała  " fashion2day To sklep internetowy w którym można znaleźć nie tylko produkty różnych zagranicznych i polskich marek ale i polskich młodych projektantów. To nie tylko ubrania, dodatki, ale również chusty, torby, gadżety, zegarki, biżuteria, a nawet... legginsy, rajstopy. Wszystkie produkty z oferty Fashion2day.pl są dostępne od ręki i dostarczane do Was w ciągu zaledwie 24h!''

Jakie marki można znaleźć w sklepie? : Blinc, Claudia Strater, Click Fashion, Flamingo Design, Leekan, Nu by Tokarska, Sarlini.

Sama posiadam bluzeczkę i torebkę ze sklepu fashion2day i jestem z tych rzeczy niesamowicie zadowolona. ;-)

Poniżej zdjęcia produktów , które najbardziej wpadły mi w oko. (skopiowane ze strony fashion2day.pl)





3 komentarze:

  1. ładne są te kopertówki i naszyjniki

    OdpowiedzUsuń
  2. NAszyjniki i kopertowki sa boskie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!(trwa giveaway z Oasap)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger